اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: ملت ایران صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند

امام جمعه سمنان گفت: ۶۰ نفر از فرزندان برومند ملت ایران در اغتشاش‌های اخیر برای حفظ امنیت مردم شهید شدند و ملت ایران نیز با قدرشناسی از ایثار آن‌ها، صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند.

امام جمعه سمنان: ملت ایران صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر اقامه شد، با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور از جمله شهرها و روستاهای استان سمنان اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی پرشور جای قدردانی دارد و از همه آن‌ها که امروز در میدان حاضر بودند، سپاسگزاریم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانی فرموده‌اند که دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران همواره در دوره‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به ایران و اسلام بوده‌اند و این روزها شاهد این امر هستیم.

امام جمعه سمنان گفت: هوشیاری مردم همواره دشمنان را در پیگیری اهدافشان برای مقابله با نظام اسلامی ناکام گذاشته است و امروز نیز شاهد حضور باشکوه و میلیونی مردم در صحنه دفاع از نظام اسلامی بودیم.

مطیعی بیان کرد: ۱۳ آبان امسال به روز ویژه‌ای تبدیل شد و مردم به‌خوبی پاسخ دشمنان را دادند؛ امروز مبارزه با ظلم و ستم دنیای غربی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ضرورتی انکارناپذیر است که مردم آن را در صحنه نشان دادند.

وی تصریح کرد: هیمنه دشمنان بزرگ کشور امروز با حضور مردم در صحنه فروریخت و آن‌ها پاسخ‌های درخوری از این مردم همیشه در صحنه دریافت کردند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: بصیرت مردم همواره قابل تقدیر بوده است و آن‌ها در عدم همراهی با اغتشاشات اخیر، بار دیگر این بصیرت را نشان دادند.

مطیعی بیان کرد: تنفس مصنوعی غربی‌ها و آمریکایی‌ها برای ادامه اغتشاش‌ها در ایران همچنان ادامه دارد و آن‌ها هنوز از توطئه برای ناامن‌سازی کشورمان دست برنداشته‌اند.

وی گفت: دولت و نیروهای امنیتی با هوشیاری کامل تلاش دارند تا توطئه دشمنان کشورمان را همچون گذشته خنثی کنند و مردم نیز قدردان تلاش‌هایی هستند که در راستای تأمین امنیت آن‌ها در کشور انجام می‌شود.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از سمنانی‌ها به‌واسطه هوشیاری و درایتشان در برهه‌های مختلف گفت: 13 آبان امسال نماد فروریختن توطئه‌های دشمنان کشورمان بود و مردم استان سمنان نیز در این روز، حمایتشان را از انقلاب اسلامی و راه شهدا نشان دادند.

مطیعی تصریح کرد: تلاش‌های غربی‌ها برای زنده نشان دادن اغتشاش‌ها در ایران نیز راه به جایی نخواهد برد و این توطئه هم خنثی شده و می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶۰ نفر از فرزندان برومند ملت ایران در اغتشاش‌های اخیر که در کشور به راه افتاد، برای حفظ امنیت مردم، راه شهدا و انقلاب اسلامی به سید و سالار شهیدان (ع) ملحق شدند و ملت ایران نیز با قدرشناسی از ایثار آن‌ها، صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول