اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فریاد استکبارستیزی مردم خوزستان در روز 13 آبان/ دانش‌آموزان طلیعه‌دار راهپیمایی چهل‌و‌سومین سال تسخیر لانه جاسوسی

در راهپیمایی بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خوزستان هزاران دانش‌آموز با پیشانی‌بندهای مزین به «یاحسین(ع)» و «جانم فدای رهبر» روز دانش آموز را گرامی داشتند.

فریاد استکبارستیزی مردم خوزستان در روز 13 آبان/ دانش‌آموزان طلیعه‌دار راهپیمایی چهل‌و‌سومین سال تسخیر لانه جاسوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم استان خوزستان باری دیگر در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز به میدانِ تجدید میثاق با ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آمدند و یک‌صدا و یکدل فریاد بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

امروز و همزمان با سالگرد تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)  صدها هزار نفر از مردم فهیم در ۶۰ نقطه خوزستان به خیابان‌ها آمدند تا در چهل و سومین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راه پاسداری و حراست از این نظام مقدس با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) پیمانی دوباره ببندند.

 

 

نفرت راهپیمایان از ایادی استکبار

راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان‌ماه در کلانشهر اهواز از نخستین ساعات روز جمعه با حضور دهها هزار نفر از مردم انقلابی و آگاه با تجمع در بلوار آیت الله بهبهانی آغاز شد و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه پیدا کرد و راهپیمایان با سردادن شعار علیه آمریکا، انگلیس و آل سعود نفرت و انزجار خود را از اقدامات جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

در این راهپیمایی بزرگ که طلیعه‌دار آن دانش‌آموزان بودند، هزاران دانش‌آموز از سراسر استان خوزستان با پیشانی‌بندهای مزین به یاحسین، لبیک یا خامنه‌ای، جانم فدای رهبر و مرگ بر آمریکا با سردادن شعارهای حماسی روز دانش آموز را گرامی داشتند و بیداری و آگاهی خود برای مبارزه با دشمن را فریاد کردند.

پیکر شهید حمزه بهمنش

راهپیمایان انقلابی خوزستانی پیکر مطهر و تازه تفحص شده «شهید حمزه بهمنش» دانش آموز ۱۸ساله که در عملیات کربلای چهار به فیض شهادت نائل آمده بود را تشییع کردند و ضمن تجدید پیمان با شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، بر پیروی از راه شهیدان انقلاب و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور تاکید کردند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، دانش‌آموز و دانشجو، متحد و همدل، ضمن در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرهای مرگ بر آمریکا، تصویر شهدای خردسال و دانش‌آموز اغتشاشات اخیر را بالا بردند  و با سر دادن شعارهای «هیهات منا الذله» و  «مرگ بر فتنه‌گر» تنفر خود از حوادث تروریستی روزهای گذشته در کشورمان را اعلام کردند.

تصویر شهدای خردسال اغتشاشات اخیر در دست مردم

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت و تشکر از نیروی انتظامی، از مدافعان امنیت کشور برای مقابله با اغتشاشگران قدردانی کردند.

راهپیمایی و تجمع استکبار ستیزی مردم جنوب غرب خوزستان در یوم الله ۱۳آبان روز جمعه با حضور گسترده دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده برگزار شد. در این راهپیمایی مردم شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده با سردادن شعارهای ضداستکباری خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا به نمایش گذاشتند.

در عین حال فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم خرمشهر طنین انداز شد و مردم ولایتمدار و انقلابی خرمشهر با دست نوشته و پلاکاردهایی در گرامیداشت روز ۱۳ آبادان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سردادند و بر تجدید میثاق با آرمانهای شهدای دانش آموز شاهچراغ شیراز، امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند.

امروز و همزمان با سراسر کشور خیل خروشان مردم دزفول نیز به میدان استکبارستیزی آمدند و در مسیر راهپیمایی از چهار راه شریعتی تا مصلای امام علی (ع) در صحنه انقلاب حاضر شدند تا اعلام کنند که ما همواره پیرو ولایت هستیم و شهیدپرور بودیم و خواهیم ماند.

سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد: جنگ ترکیبی و همه جانبه امریکا علیه ملت ایران با هوشیاری و میدان داری ملت مقتدر ما با شکست کامل همراه شد.

ناکامی فتنه‌گران در کشور

وی گفت: در فتنه اخیر جبهه استکبار همه عوامل نهان و پنهان خود را به کار گرفت تا در صفوف ملت مقتدر شکاف و اختلاف ایجاد کند و به حول و قوه الهی با وجود خسارت به ملت ایران کاری از پیش نبردند و همه توطئه های پیچیده آنان با شکست و ناکامی روبه‌رو شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه آخرین پرده از توطئه و جنگ ترکیبی حمله تروریستی به حرم شاه چراغ (ع) و کشتار زائران بیگناه بود افزود: این جنگ ترکیبی دشمن  ملت مقتدر ایران را مقاوم‌تر کرد.

وی گفت: اعتراض و اغتشاش تفاوت دارد آشوب گران امنیت کشور را هدف قرار دادند نمونه آخر آن حادثه کرج و مجروح کردن مردم و آسیب رساندن به اموال عمومی و ماموران پلیس و شهادت یکی از مدافعان بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت : آمریکا در عراق، سوریه، یمن و فلسطین و طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد و در تشکیل دولت غرب گرا در عراق ناکام شد.

به گزارش فارس، 13آبان همه ساله یادآور جوشش برخاسته از بصیرت دانش آموزان در نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول