اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن در فتنه اخیر شکست خورده است

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه دشمن با نگاه به حضور گسترده و به موقع مردم در صحنه متوجه شکست خود شده، گفت: این حضور گسترده مردم برای ناآگاهان داخلی‌ و دشمنان خارجی پیام‌های بسیاری دارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن در فتنه اخیر شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۱۳ آبان که در مصلای قدس قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه افراد متقی نسبت به وضعیت افراد مظلوم بی‌توجه نیستند، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی ما حمایت از مظلوم در برابر ظالم است. 

وی با تاکید بر اینکه مردم با وجود همه سختی‌ها دست در دست بیگانگان نمی‌دهند، گفت: امروز مردم باری دیگر با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه دشمن با نگاه به حضور گسترده و به موقع مردم در صحنه متوجه شکست خود شده است، گفت: این حضور گسترده مردم برای ناآگاهان داخلی‌ و دشمنان خارجی پیام‌های بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سه مناسبت مهم را در خود جمع کرده است، گفت: تبعید امام در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، یورش نظامیان به دانش آموزان و دانشجویان و کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم این روز است.

حسینی بوشهری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسناد لانه جاسوسی باید در کتاب‌های درسی قرار بگیرد تا آیندگان بدانند چه بر این کشور گذشته است، گفت: در دورانی که نیاز داریم نسل جوان دشمن شناس باشد باید این فرمایش رهبر معظم انقلاب اجرایی شود.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها می‌گویند ما می‌خواهیم ملت ایران را آزاد کنیم، اظهار کرد: آمریکایی‌ها بیان می‌کنند ما طرفدار ملت ایران هستیم، اما از نظر آنها ملت ایران محدود به کسانی است که توسط بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای به خیابان‌ها آمده‌اند و کسانی که امروز در این راهپیمایی سراسری حضور دارند ملت ایران نیستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: در این چند دهه بعد از پیروزی انقلاب هر توطئه‌ای رخ داده است سر نخش به آمریکا می‌رسد.

وی افزود: چه کسی از تروریست‌هایی که ۱۷ هزار انسان را به خاک خون کشیدند حمایت کرد؟ چه کسی صدام را به جنگ ایران حمایت کرد؟ چه کسی کودتای نوژه را طراحی کرد؟ چه کسی به طبس حمله کرد؟ چه کسی هواپیمای مسافربری ما را با مسافرانش مورد حمله قرار داد و به شهادت رساند؟ چه کسی سردار ما را به شهادت رساند؟ چه کسی از صهیونیست های قاتل که دانشمندان هسته‌ای و غیر هسته را ترور کردند حمایت کرد؟ چه کسی از از آشوب‌گران و فتنه‌گران حمایت کرد؟ آیا عامل این‌ها غیر از آمریکا است؟.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: آمریکا حدود ۶۰ کودتا به صورت نظامی، غیر نظامی و سیاسی در جهان انجام داده است. کدام کشور را سراغ دارید که این کارنامه زشت و سیاه را داشته باشد؟.

وی بیان کرد: به برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان و افرادی که هیجان زده وارد میدان شده برادرانه می‌گویم که اینها از شما به عنوان ابزار استفاده می‌کنند و روزی که به مرادشان برسند مثل یک دستمال چرکین رهایتان می‌کنند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول