اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ضرر و زیان سنگین تولید‌کنندگان کفش‌ از اغتششات اخیر

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با اشاره به ضرر و زیان سنگین فعالان صنفی از اغتشاشات اخیر، گفت: امیدواریم با بازگشت کامل آرامش به جامعه، فعالان صنف کفش و کفش دست‌دوز بتوانند بخشی از ضرر و زیان خود را در شب عید جبران کنند.

ضرر و زیان سنگین تولید‌کنندگان کفش‌ از اغتششات اخیر

رسول شجری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به‌ تاثیر اغتشاشات و ناآرامی‌ اخیر بر وضعیت فعالیت صنف کفش دست‌دوز، اظهار داشت: اصناف و بازاریان و به‌خصوص فعالان صنفی کفش دست‌دوز  از اغتشاشات و ناآرامی‌اخیر دچار لطمات مالی بسیار شدیدی شدند. 

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران بیان داشت: طی یک و نیم ماه گذشته که تهران و استان‌های مختلف کشور به علت اقدامات اغتشاشگران دچار ناآرامی شده بود به علت برخی تعطیلی‌ها و همچنین عدم مراجعه مردم برای خرید، رکود در بازار این صنف حاکم شد و متاسفانه خسارت مالی شدیدی بر فعالان صنفی در این حوزه وارد شد. 

وی افزود: در 45 روز گذشته به علت فضای ناامنی که بر جامعه حاکم شده بود مردم برای خرید به بازار مراجعه نکردند و یا مراجعه آنها بسیار کمتر از حد معمول بود بنابراین در واقع فروشندگان واحدهای صنفی فروشی نداشتند و نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند. 

شجری افزود: روزهای گذشته فصل تولیدات کفش‌های زمستانی توسط تولید‌کنندگان این صنف بود که به علت ناآرامی‌های  تولید‌کنندگان خریداری نداشتند و تولیدات آنها در انبارها ماند.

وی با بیان اینکه کار تولید و کسب و کار نیازمند شرایط امن است، گفت: در شرایط ناامن هیچ فردی برای خرید به بازار مراجعه نمی‌کند و لذا با توجه به شرایط کلا بازار کفش دست‌دوز دچار رکود شده است. 

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کفش دست‌دوز دچار ضرر و زیان فراوانی شدند گفت: امیدواریم شرایطی مهیا شود که آرامش به‌طور کامل به جامعه بازگردد تا فعالان صنف کفش دست‌دوز حداقل در شب عید بتوانند بخشی از ضرور و زیان خود را جبران کنند. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول