اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| اغلب پیام‌رسان‌های ایرانی به خوبی از کاربران جدید میزبانی کردند

کاربران می‌گویند: همیشه وقتی پیام‌رسانی خارجی مسدود می‌شود، پلتفرم‌های داخلی امکان پذیرش تعداد زیاد کاربر جدید را ندارند. مدیر یک پیام‌رسان‌ ایرانی می‌گوید: به جز چند برنامه که در روزهای اول مشکل داشتند، اغلب پلتفرم‌ها به خوبی از کاربران میزبانی کردند.

فارس من|  اغلب پیام‌رسان‌های ایرانی به خوبی از کاربران جدید میزبانی کردند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند که چرا پیام رسان‌های ایرانی کند می‌شوند؟

سردبیر این سوژه درباره منظور خود از ثبت این سوژه به خبرنگار فارس، گفت: همیشه وقتی شبکه یا پیام رسان خارجی مسدود می شود و کاربران به پیام رسان داخلی مراجعه می کنند، این پیام رسان ها امکان پذیرش این تعداد کاربر جدید را ندارند.

وی گفت: چرا با وجود اینکه این تجربه همیشه در کشور دیده می شود اما باز هم فکری برای آن نمی شود؟ مشخص است که این ایراد، ناشی از مشکلات فنی است؛ چرا با گذشت چند سال از آغاز به کار پیام رسان ها، ایرادات فنی رفع نمی شود؟

*ارتقای پیام رسان های داخلی در چند سال گذشته مشهود است

اما مدیر یک پیام رسان داخلی که نخواست نامش اعلام شود در این باره به خبرنگار فارس، گفت: این بار که شاهد مسدود شدن برخی از پیام رسان های خارجی و افزایش مراجعه کاربران به پیام رسان های داخلی بودیم، به طور محسوس افزایش کیفیت پیام رسان ها طی سال های گذشته را احساس کردیم.

وی گفت: به جز چند پیام رسان که اشکالاتی در روزهای ابتدایی داشتند، باقی پیام رسان ها به خوبی از کاربران جدید میزبانی کردند و این گفته را آمار تعداد نصب ها و کاربران جدید تایید می کند. همچنین اکنون کیفیت خدمات برخی از پیام رسان ها به گونه ای است که بسیاری از کاربران از آنها رضایت دارند.

وی گفت: نمی توان امروز مدعی شد که خدمات پیام رسان های ایرانی قابلیت رقابت با برخی از پیام رسان های برتر جهانی را دارد اما واقعا برخی از پیام رسان های ایرانی از نمونه های خارجی که مردم فقط از روی عادت از آنها استفاده می کردند بهتر هستند.

به گفته این مدیر پیام رسان، این ارتقا و بهبود در کیفیت، در همین چند سال اخیر اتفاق افتاده است و اینکه بگوییم پیام رسان ها پیشرفت نداشته اند بی انصافی است.

پایان پیام/ ت 51

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول