اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روحانیت امروز با روحانی سال ۱۳۵۷ نباید متفاوت باشد/روحانیت قرص‌ترین روحیات را در مقابل دشمن داشته باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه از جامعه روحانیت انتظار می‌رود قرص‌ترین و نشکن‌ترین روحیات را در مقابل دشمن داشته باشد، گفت: روحانیت امروز با روحانی سال ۱۳۵۷ نباید متفاوت باشد.

روحانیت امروز با روحانی سال ۱۳۵۷  نباید متفاوت باشد/روحانیت قرص‌ترین  روحیات را در مقابل دشمن داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در یادواره ۴۰۰شهید روحانی و طلبه استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه ۴۰۰ شهید روحانی استان، اظهار کرد: مجاهدانی که عالم، فقیه و روحانی باشند حساب‌شان از بقیه مجاهدان متفاوت بوده و انتظارت بیشتر است.

وی افزود: اینکه یک دهم شهدای روحانی از مازندران هستند مایه افتخار ماست، چرا که تنها در مقابله با دشمن سرد و تسلیم نخواهند شد و در مقابل خدا عذرخواه و معترف به خطاها هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان اینکه ادبیات یک روحانی مجاهد متفاوت است، افزود: مجاهدان روحانی دارای روحیه ضعیف و سست نیستند، انگیزه‌شان برای انقلابی ماندن ضعیف نمی‌شود و روحیه باصلابت، قرص و محکمی دارند، حتی این مجاهدان در آخرین نقطه حیات هم باصلابت هستند.

محمدی لائینی بیان کرد: ممکن است در حرکات جهادی، دفاعی و امنیتی ضعف‌هایی وجود داشته باشد اما در ادبیات باید از خدا ثبات قدم و صبر بخواهیم و از جامعه روحانیت مازندران هیچ عملیاتی که همراه با ضعف باشد را شاهد نباشیم.

وی با اعلام اینکه از جامعه روحانیت انتظار می‌رود قرص‌ترین و نشکن‌ترین روحیات را در مقابل دشمن داشته باشد، خاطرنشان کرد: روحانیت امروز با روحانی سال ۱۳۵۷  نباید متفاوت باشد و ادبیات هم نباید همراه با شکایت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جهاد این نعمت عظیم خدا را دست کم نگیریم و در همه صحنه‌ها بسیجی، پرتلاش و آزاده باشیم، یادآور شد: همچون آرمان علی وردی عزیز که در مقابل زور و قمه ۱۰ نفر حاضر نشد به امام راحل و مقام معظم رهبری توهین کند.

محمدی لائینی با ابراز تنفر و تاسف از این اغتشاشات و ناجوانمردی‌ها، گفت: مراتب انکار قلبی و زبانی خودمان را از این منکرهای بزرگ که در حوزه جان و مال و به‌خصوص توهین به مقدسات خصوصا جریان حرم حضرت شاهچراغ سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی اعلام داشته و آن را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول