اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت ۵ میلیارد تومانی خیران در کمک به نیازمندان اقبالیه

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: طی ۶ ماهه سال جاری نیکوکاران و خیران در مجموع بیش از پنج میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده اند.

مشارکت ۵ میلیارد تومانی خیران در کمک به نیازمندان اقبالیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،سید مرتضی دهقانی محمدآبادی اظهار کرد: کمک های مردمی پشتوانه و اساس حرکت کمیته امداد امام خمینی (ره) است چراکه این نهاد در گام نخست به دنبال نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقبالیه ۱۳۵ فرزند یتیم و ۴۱۰ فرزند محسنین را تحت حمایت دارد که برای حمایت از آنها یک هزار و ۷۲۸ حامی با این نهاد همکاری داشته البته کمک های خود را به شماره حساب افراد تحت حمایتشان واریز می کنند.

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: طی این مدت مجموع کمک نقدی و غیرنقدی حامیان اکرام ایتام و محسنین بیش از یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان بوده است البته در همین مدت بیش از ۴۴۷ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در هفت هزار و ۶۱ صندوق صدقه جمع آوری شده است.

وی افزود: طی ۶ ماهه سال جاری نیکوکاران و خیران در مجموع بیش از پنج میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده اند که از این میزان بیش از دو میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: طی این مدت کشاورزان و باغداران نیز با اهدای بیش از ۶۹۹ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه بستر خدمت رسانی هرچه بیشتر را برای محرومان و نیازمندان فراهم کرده اند.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۷*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول