اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نگاهی به زندگی شهید حمله تروریستی «شاهچراغ»/ مستند «فریدالدین» از تلویزیون پخش می‌شود

مستند «فریدالدین» با نگاهی متفاوت به زندگی نخبه شهید سیدفریدالدین معصومی، امشب ساعت 19 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نگاهی به زندگی شهید حمله تروریستی «شاهچراغ»/ مستند «فریدالدین» از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، روز 4 آبان‌ ماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز مورد حمله تروریستی عوامل وابسته به جریان تکفیری قرار گرفت و به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) منجر شد. سید فریدالدین معصومی حافظ قرآن کریم و جوان نخبه‌کشورمان نیز در این حادثه تروریستی به مقام شهادت نائل شد. 

‌وی که برای یک سفر کاری و ماموریت برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس حضور داشت، پس از جلسات کاری و همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم شاهچراغ (ع) حضور یافته بود.

مستند «فریدالدین» در گفت‌وگو با خانواده و دوستان شهید معصومی، نگاهی علمی، خانوادگی و فرهنگی به زندگی شهید فریدالدین معصومی از کودکی تا ازدواج و شهادت دارد. او که دارای مدرک تحصیلی دکترای رشته مکانیک از دانشگاه نیوزیلند بود، پس از پایان تحصیلات خود به کشور بازگشت و در سال‌های گذشته نقش اثرگذاری در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های برق و انرژی در کشور داشت.

«فریدالدین» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی و فاطمه زهرا بازاری و طراحی و کارگردانی پیام ابراهیم‌پور دوشنبه 16 آبان ساعت 19:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مستند امشب ساعت 23:30 خواهد بود.

پایان پیام/ ت 37

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول