اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

منتظر بهره‌برداری از این پروژه نباشید/ اما و اگر های یک طرح عمرانی در یاسوج

شهردار یاسوج چندین تاریخ برای بهره‌برداری از پل چهارم بشار اعلام کرده اما این پروژه به این زودی ها تکمیل نمی‌شود.

منتظر بهره‌برداری از این پروژه نباشید/ اما و اگر های یک طرح عمرانی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پل چهارم بشار سال ۱۳۹۴ با حضور محمدباقر نوبخت معاون وقت رئیس جمهور در دولت یازدهم در منطقه ساحلی شهر یاسوج و بر روی بستر رودخانه بشار کلنگ‌زنی شد.

عملیات اجرایی پل چهارم بشار در ۷ سال اخیر چندین بار متوقف شده اما یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهری برای کاهش بار ترافیکی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) است.

پل چهارم بشار یاسوج سال‌ها است که قرار است به بهره‌برداری برسد و شهردار یاسوج بهمن ماه ۱۴۰۰ را موعد بهره‌برداری از این پروژه دانست اما این وعده به امسال و هفته دولت و سپس مهر ماه واگذار شد اما به بهره‌برداری نرسید.

تاریخ جدید بهره‌برداری این پروژه عمرانی تا پایان آذر ماه اعلام شد اما معاون شهردار اعلام کرده این پروژه بیش از دو ماهه به بهره‌برداری نمی‌رسد.

نجفی معاون شهردار یاسوج گفت: عرشه پل چهارم بشار( پل سردار شهید یزدان‌پناه) تمام شده است و در حال کار روی پایه پل هستیم اما ادامه مسیر به سمت سروک که در چندین جلسه مطرح شده مانده است و پیمانکار قبلی فسخ قرار داد شد و مجددا مسیر طراحی شده است.

نجفی عنوان کرد: در حال انتخاب پیمانکار برای این پروژه هستیم، مشکلی اصلی پیمانکار اعتبارات است که ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برآورد شده است که هنوز در اختیار قرار نگرفته است.

وی بیان کرد: با این شرایط روند بهره‌برداری از پل چهارم تا دو ماه آینده طول می‌کشید و این پروژه تا این زمان به بهره‌برداری نمی‌رسد.

عیسی شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: پیمانکار پل چهارم بشار بیشترین اعتبارات را دریافت کرده است.

حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در جلسه شورای ترافیک سخن می‌گفت با بیان اینکه از وعده‌های پوچ بهره‌برداری از پروژه پل چهارم بشار خسته شدیم، گفت: چندین بار شهردار با حضور خبرنگاران وعده بهره‌برداری از این پروژه را داد اما خبری نشد.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۷ میلیارد پول برای این پروژه در نظر گرفته شد امسال هم علی‌رغم اینکه یاسوج شهر نفتی نیست اما از محل نفت ۱۰ میلیارد به پروژه اختصاص داده شد و نباید به خاطر دو میلیارد تومان مطالبه پیمانکار، پروژه گروگان گرفته شد.

از اقدامات شهرداری یاسوج اینگونه برداشت می‌شود که اراده‌ای برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه نیست و صحبت‌های مطرح شده تنها توجیه کم‌کاری‌ است و باید گفت مردم منتظر بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی در محدوده شهر یاسوج نباشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول