اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ورزش و جوانان: علت عدم استقبال از خرید بلیط جام جهانی بررسی می شود

وزیر ورزش و جوانان از بررسی علت عدم استقبال از خرید بلیط جام جهانی خبر داد و گفت: باید بررسی کنیم که علت اینکه از خرید بلیت هواپیما استقبال نکردند چیست.

وزیر ورزش و جوانان: علت عدم استقبال از خرید بلیط جام جهانی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه (18 آبان) در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ان‌شاءالله بازی تدارکاتی تیم ملی فردا انجام خواهد شد و دوشنبه تیم ملی عازم قطر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همان روزهای اول ورود تیم ملی فوتبال به قطر هم یک بازی تدارکاتی با تونس برگزار می‌شود، گفت: دعا می‌کنیم بدون آسیب دیدگی و با سلامت کامل بازیکنان تیم ملی فوتبال به قطر اعزام و منتظر هستیم بازی‌ها آغاز شوند.

 وزیر ورزش و جوانان از بررسی علت عدم استقبال از خرید بلیط جام جهانی خبر داد و گفت: باید بررسی کنیم که علت اینکه استقبال نکردند از خرید بلیت هواپیما چیست. برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد. ما کشوری ارزشی هستیم و پرچم کشور و قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم. ورزش عاری از سیاست بوده و منشور المپیک هم همین را می‌گوید.

سجادی تصریح کرد: یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر و گفته شده که عضو تیم ملی است؛ کار وی را تایید نمی‌کنیم، ولی او هم به عنوان ملی پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته های مختلف حجاب مصوب دارد.

وی درباره اعتراض برخی افراد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی به خانم شهره موسوی گفت: من در صحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدود ۵۰ نفر در اعتراض به حضور مجدد وی در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند و در همین حد می‌دانم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می شود اگر واجد شرایط باشد، می ماند اگر واجد شرایط نباشد، نمی ماند به عنوان مثال اگر یک نفر چهارجلسه متوالی در جلسه هیات رئیسه غیبت کند، حذف می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول