اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرهیزکاری: امیدوارم مصدومیت ابراهیمی جدی نباشد/ تعداد افراد اعزامی از فدراسیون به جام جهانی خیلی کم است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم مصدومیت امید ابراهیمی جدی نباشد.

پرهیزکاری: امیدوارم مصدومیت ابراهیمی جدی نباشد/ تعداد افراد اعزامی از فدراسیون به جام جهانی خیلی کم است

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم نیکاراگوئه رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در پایان این دیدار داوود پرهیزکاری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: بازی تدارکاتی خیلی خوبی بود، به نظرم قبل از حضور تیم ملی در قطر فکر می‌کنم برای بازیکنان تیم ملی که در لیگ زحمت می‌کشند، این دیدار بازی خوبی بود. ضمن اینکه دست مربیانمان را باز می‌کند تا اگر بازیکنی در لیگ باقی مانده و مستعد این است که در تیم ملی حضور داشته باشد، پیدا کنند.

وی در واکنش به مصدومیت امید ابراهیمی، گفت: بله متأسفانه بازی تدارکاتی تنها ایرادش همین می تواند باشد که در آستانه مسابقات جام جهانی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم که موضوع ابراهیمی جدی نباشد و اگر در ارنج اصلی تیم ملی بود حضور داشته باشد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که موضوع نامه اخیر فیفا چه بود، خاطر نشان کرد: فیفا یکسری سؤالاتی از ما پرسیده است و فدراسیون هم جواب آنها را داده است؛ هنوز بازخوردی برنگشته است که ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی در مورد بحث پرداختی به ویلموتس، اظهار داشت: قطعا یکسری فرآیند حقوقی دارد که در حال پیگیری است. این فرایند طی می‌شود و درنهایت پس از مشخص شدن نتیجه پس از رسیدن به نتیجه نهایی پرداخت خواهد شد.

پرهیزکاری در پاسخ به این سؤال که خروجی جلسه شما به شستا چه بود گفت: این موضوع را بخش حقوقی ما پیگیری می‌کند هنوز گزارش نهایی آن نیامده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که سفر مهدی تاج به قطر چه دلیلی داشته است گفت: یک  جلسه‌ای بوده ظاهرا و از رئیس فدراسیون دعوت شده امروز صبح راهی قطر شده و امشب نیز به تهران بازخواهد گشت. یکسری موضوعاتی بوده در مورد بازی‌های جام جهانی.

وی در پاسخ به این سؤال که مهدی تاج در کرمان وقتی در سوپرجام شرکت کرده بود در مورد تیم امید و انتخاب سرمربی از او سؤال شد. او مدعی بود فعلا بحث تیم ملی بزرگسالان را داریم و اهمیت این تیم برای ما بیشتر است اما حالا اینطور به نظر می‌رسد فرقانی سرپرست تیم ملی امید شده است گفت: ای کاش این سؤال را از مهدی تاج می‌پرسیدید به هر حال اینکه تیم ملی امید اهمیتی ندارد مطمئنا اینطور نیست اما با توجه به فرصت کمی که به هر حال این گروه جدید که آمدند دارند اولویت تیم ملی فوتبال کشورمان است ان شاءالله بعد از مسابقات جام جهانی در مورد این برنامه ریزی خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف سرپرست تیم امید چه خواهد شد گفت: فعلا مشخص نیست اجازه بدهید در مورد این موضوع از آقای تاج سؤال کنید. من در رابطه با این موضوع نظری ندارم.

وی در واکنش به این سؤال تعدادی از فدراسیون فوتبال به جام جهانی قطر خواهند رفت آیا می‌توانید تعداد آنها را بگویید گفت: تعداد آنها خیلی کم است من فعلا اینجا در کنار شما هستم و کارهایمان جمع و جور شد شاید به قطر رفتم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول