اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«مرتضی عربی» سکاندار هیات کبدی شد

مرتضی عربی آیسک با ۱۳ رأی اعضای مجمع عمومی انتخابات رئیس هیأت کبدی، سکاندار این هیأت ورزشی خراسان جنوبی برای مدت چهار سال شد.

«مرتضی عربی» سکاندار هیات کبدی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امروز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشور، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت کبدی استان برگزار شد.

برای تصدی مسئولیت این هیأت ورزشی که در ماه‌های گذشته با سرپرست اداره می‌شد، مرتضی عربی آیسک و علیرضا کاظمی کاندید شده بودند.

مرتضی عربی آیسک با کسب ۱۳ رأی در برابر ۱۱ رأی علیرضا کاظمی از ۲۴ رأی افراد حاضر در این مجمع که حق رأی داشتند، و با اختلاف دو رأی، ریاست هیأت کبدی خراسان جنوبی را برای مدت چهار سال برعهده گرفت.

رئیس جدید هیأت کبدی استان که در حال حاضر معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان است، با تاکید بر شفافیت در امور مالی و اجرایی و استفاده از خرد جمعی گفت: ورزشکار نیستم اما با رأی شما این توفیق را پیدا کردم تا در جمع ورزشکاران رشته کبدی استان حضور یابم.

مرتضی عربی یکی از ویژگی‌های مهم رشته کبدی را آمیختگی آن با فرهنگ غنی خراسان جنوبی اعلام کرد و افزود: برای پذیرفتن این مسئولیت بررسی در زمینه نقاط ضعف و قوت و ظرفیت‌های موجود در رشته ورزشی کبدی استان انجام داده‌ام.

وی حمایت از هیأت‌های شهرستانی در مباحث اعتباری و اجرایی را یکی از برنامه‌های خود دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های مغفول مانده بسیاری در این خصوص در ۱۱ شهرستان استان وجود دارد که باید در دوره جدید اقداماتی برای بالفعل کردن آنها انجام دهیم.

عربی استقلال هیأت‌های شهرستانی را در مباحث مالی و مدیریتی را از دیگر برنامه‌های خود دانست و بیان داشت: با همکاری هم دیگر باید کبدی استان را به جایگاه واقعی آن در کشور برسانیم.

وی اظهار کرد: در دوره جدید تلاش خواهیم کرد تا از پیشران‌های اقتصادی موجود در استان و همچنین کمک بخش خصوصی برای توسعه این رشته ورزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول