اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  آداب زندگی

خبرخوب| ما از تحریم‌ها فرصت می‌سازیم/ما و موشک بالستیک، شما همه!

این کشور پر است از خوش‌خبری. از کجا برایتان شروع کنم؟! از کدام خبرخوب برایتان بگوییم.شاید بهتر بود هر روز صبح کتابی را پیش‌رویتان بگذاریم از اخبار خوب که صدالبته آن هم کم است برای ایران وسیع‌مان و مردم همدلش که مهربانی پیشه‌شان است و عشق در رگ و ریشه‌شان.

خبرخوب| ما از تحریم‌ها فرصت می‌سازیم/ما و موشک بالستیک، شما همه!

گروه خبرخوب: از کجا برایتان شروع کنم؟! از کدام خبرخوب برایتان بگوییم.کار سختی است در ایران باشی و بخواهی از خبرهای خوب حرف بزنی. نه اینکه نباشد نه! مگر ما رسانه‌های آن‌طرف آبی هستیم که چشم‌مان این همه حال خوب را نبیند. الحمدالله چشممان سالم است و کیف‌مان کوک به این همه اتفاق خوب. کوچه به کوچه این کشور پر است از خوش‌خبری. سختی‌اش از این جهت است که نمی‌دانم کدام را بنویسم؟! شاید بهتر بود هر روز صبح کتابی را پیش‌رویتان بگذاریم از اخبار خوب که صدالبته آن هم کم است برای ایران وسیع‌مان و مردم همدلش که مهربانی پیشه‌شان است و عشق در رگ و ریشه‌شان.

ما از تحریم‌ها فرصت می‌سازیم! 

می‌گویند تهدید و تحریم کار آدم‌های کوچک است. آدم‌های بزرگ از تهدید و تحریم هیچکس نمی‌ترسند. آدم‌های بزرگ برای داشته‌هایشان خودشان زحمت می‌کشند و خودشان به دست می‌آورند و احتیاج به کسی ندارند. حالا این حرف حکایت ما شده و آمریکا! آمریکایی که جز تحریم‌های ظالمانه چیز دیگری روی میز و در چنته ندارد. ما چکار می‌کنیم؟! ما هر روز می‌سازیم و آبادتر می‌شویم. آدم‌کوچکه داستان می‌خواست ما را متوقف کند و از حرکت بازدارد اما حالا هر روز جوانی حماسه‌ساز می‌شود و از تحریم‌ها فرصت می‌سازد تا همچنان سکان‌دار پیشرفت باشیم. «علی شاهوردی زاده» جوان خلاق خرم‌آبادی گامی رو به جلو در بی‌اثر کردن تحریم‌ها برداشته است. این جوان 25 ساله با تولید پهپاد سم‌پاشی کشاورزی نه تنها بیش از 100 نفر را صاحب شغل کرده بلکه کشور را در دوران تحریم از واردات پهپاد سم‌پاشی بی‌نیاز کرده است. فقط همین که نه!!! محصولی که این جوان ایرانی تولید کرده سبکتر، ارزانتر و پربازده‌تر از نمونه خارجی است. اصلا خیلی بهتر از آن است که ما را از داشتنش محروم کرده‌اند!
«علی شاهوردی زاده» می‌گوید:« تحریم فرصتی بود تا بتوانیم پهپادی را تولید کنیم که مزیت‌های فراوانی دارند.» انصافا من در همین چند وقتی که همراهتان در خبرخوب هستیم. بارها خوانده‌ام یا نوشته‌ام که فناوری یا محصولی را تحریم کردند و جوانان ایرانی آستین بالا زدند و ساختنش! آن هم خیلی بهتر از آنچه در جهان موجود است.  دست مریزاد به جوانان غیور کشورمان و این‌بار به «علی‌شاهوردی زاده»!

ما و موشک بالستیک، شما همه! 

گویا امروز قرار است خبرخوب‌مان به سنگ‌روی یخ کردن دشمنان ایران بگذرد. آنقدر که دشمن از همه اهرم‌هایش برای فشار به ایران استفاده می‌کند و ما باز مقتدر به راهمان ادامه می‌دهیم! کمتر  کسی را می‌شناسم که از دیروز خبرساخت موشک «بالستیک هایپرسونیک» به گوشش نرسیده باشد و غیرت ملی‌اش گل نکرده باشد و به خودش و ایرانش نبالد. اصلا به قول امروزی‌ها ما و موشک بالستیک، شما همه! 
دیروز «سردار حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه یازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید «حسن طهرانی مقدم» خبر مهمی را به ایران و دشمنانش داد. خبری که برای ما ایرانی‌ها غرور بود و افتخار و برای  دشمنان هم حیرت بود و ترس! «سردار حاجی‌زاده» گفت:«سال‌های سال است که در سایه تحریم‌های ظالمانه و سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت فعالیت‌های خود در حوزه هوافضا را به پیش می‌بریم. ما به لطف الهی موفق شدیم به موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته دست پیدا کنیم که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد، از آن‌ها عبور کرده و همان سامانه های سپر موشکی که می‌تواند جزو مهم‌ترین ارکان دفاعی دشمن باشد را هدف قرار بدهد.  این موشک  یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی است و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتواند با آن مقابله کند.» 

حالا که این ‌روزها از سرباز تا سردار ایرانی برای کشورمان افتخار می‌آفریند. ما هم در این جنگ شناختی از ایران‌مان محافظت کنیم و با سوادرسانه‌ای‌مان موشکی را حواله رسانه‌های معاند کنیم! رسانه‌هایی که جز دروغ و شایعه‌سازی و تخریب چهره ایران کار دیگری ندارند. 

 

عشق و ارادت داماد عراقی به حاج‌قاسم! 

جمعه‌ها برای‌مان ساعت دلگیری است مخصوصا وقتی عقربه‌ها روی 1:20 دقیقه بنشیند و ساعت به وقت پرکشیدن حاج قاسم کوک شده باشد! اما بگذارید این جمعه را با خبرخوشی از حاج‌قاسم، شیرین‌تر کنیم. حاج‌قاسم فاتح دلهاست. یک روز در ایران، یک روز عراق، سوریه و...حالا یک عروس و داماد عراقی در روز عروسی‌شان ارادت‌شان را بسیار جالب به حاج‌قاسم و یار شهیدش ابومهدی ابراز کرده‌اند. ویدیویی از این زوج جوان منتشر شده است که با ماشین عروس در حال حرکت بودند و وقتی چشم‌شان به بیلبورد عکس حاج‌قاسم و ابومهدی می‌افتد از ماشین پیاده می‌شوند و گل‌های سرخ را به پای این عکس می‌ریزند. در آخر هم داماد و همراهانش با احترام نظامی به این دو شهید‌مقاومت عشق و ارادت‌شان به آنها را نشان می‌دهند و عهد و پیمان تازه می‌کنند که مسیرشان را ادامه دهند! دشمنان فقط به نظاره بنشینند شما حاج قاسم را گرفتی اما راه و رسمش را نه! حالا هر گوشه دنیا حاج‌قاسم‌ها و ابومهدی‌ها در مکتب صاحب‌زمان عجه‌الله تعالی فرجه الشریف رشد می‌کنند و بلای جانتان می‌شوند! 

 

 

بفرمایید انتقاد کنید نه اغتشاش! 

اینجا حرف‌ها شنیده می‌شود. انتقادها هم همینطور! اینجا معترض اگر واقعا اعتراضی داشته باشد حتی درِ دفتر معاون امور مجلس رئیس جمهور هم به رویش باز می‌شود تا حرف‌هایش را به گوش مسئولین برساند. در روزهای گذشته جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد در این مراسم معاون پارلمانی رئیس‌جمهور سخنان، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان را شنید و به آن‌ها پاسخ داد اما عده‌ای با ایجاد هیاهو و فریاد و سر دادن شعارهایی، در برگزاری این مراسم اختلالاتی به وجود دارد.
پس از برگزاری این مراسم، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برخی از دانشجویانی که روز گذشته در تریبون آزاد به عنوان دانشجوی منتقد ابراز نظر و یا با عصبانیت و فریاد ابراز ناراحتی و اعتراض کردند دعوت کرد تا در نشستی صمیمی که در دفتر وی برگزار شد، به دور از هیاهو انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

ما یاد شما را از خاطر نمی‌بریم!

از دستاوردهای‌مان گفتیم از اقتدار امت اسلامی حرف زدیم و افتخار کردیم به آنچه که داریم اما یادمان نرود همه آنچه که امروز به آن می‌بالیم. از برکت وجود آقاجان‌مان امام زمان است. حضرت مهدی عجه‌الله تعالی فرجه الشریف می‌فرمایند:«ما در رعایت حال شما هیچ کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نمی‌بریم وگرنه محنت و دشواریها شما را فرا می‌گرفت و دشمنان شما را از بُن و ریشه قلع و قمع می‌ساختند.» روز جمعه لب به دعا باز کنید و دست به دعا بردارید که شاید این جمعه بیاید نگارمان. حضرت می‌فرمایند:« «برای تعجیل در ظهور من زیاد دعا کنید که خود فَرَج و نجات شما است» آقاجان ما از خدا چه بخواهیم جز ظهور شما که مرادی و مقصود دل‌های آرزومندمان! اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج به حق زینب‌!
 

 

خوش خبر باشید!

و اما سخن پایانی، خبرهای خوبتان را در قالب دلخواه خود (عکس، متن، فیلم، صوت و…) تولید کنید و آن را با هشتگ #خبر_خوب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا هم دیگران را در حال خوش خودتان شریک کنید و هم ما بتوانیم اخبار شما را بازنشر کنیم. اگر هم تمایل داشتید در هریک از شبکه‌های اجتماعی که فعال هستید، خبرتان را از طریق اکانت khabar_khoub_iran@ یا شماره تلفن ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ برای ما بفرستید. در این جشنواره فرقی نمی‌کند در ایتا و بله و روبیکا و گپ باشید یا در تلگرام و اینستاگرام و توئیتر و واتساپ؛ مهم این است که سهمی در حال خوش اطرافیان‌تان داشته باشید. 

منتظر خبرهای خوب شما هستیم. خوش‌خبر باشید. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول