اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

اصلاحات و رفراندوم رمز فریب مردم هستند

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاحات و رفراندوم رمز فریب مردم هستند و هیچ حکومتی در دنیا به غیر از جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی خود را به رأی مردم نگذاشته است.

اصلاحات و رفراندوم رمز فریب مردم هستند

مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اخیر جبهه اصلاحات گفت: اندیشه‌های سیاسی اصلاح‌طلبان مبتنی بر باج‌گیری اجتماعی است و البته مردم هم دیگر گفته‌های آن‌ها را که خودشان هم اذعان دارند بی محتوا و فاقد خط قرمز ایدئولوژیک است، جدی نمی‌گیرند، چرا که جامعه فهمیده است اغراض سیاسی اصلاح طلبان بر نیازهای جامعه ارجحیت دارد.

وی یادآوری کرد: جبهه اصلاحات آیا قبل از صدور بیانیه، میزان مقبولیت خود را نزد مردم سنجیده‌اند، البته کار دشواری نیست که انتخابات‌های گذشته را بنگرند که در رقابت با آرای باطله مغلوب شدند، حال اعلام آمادگی آن‌ها با پشتوانه کیست؟ نکند روی کمک دشمنان حساب باز کرده باشند.

عرب صادق این بیانیه را فرار به جلوی اصلاح طلبان جهت نپذیرفتن قصور و غرض های خود در نابسامانی‌های موجود کشور دانست و گفت: البته آن ها تلاش می‌کنند، اغتشاشات اخیر را صرفا اعتراض بنامند و از نمد آن برای انتخابات آتی کلاه ببافند و بهره‌وری سیاسی کنند.

وی اصلاح طلبان را کیلومترها عقب تر از جامعه دانست و بیان کرد: بیانیه اخیر اصلاح طلبان تنفس مصنوعی به جسم بی جان و جسد رو به موت اغتشاشات بود و خوب است به جای دهان، گوش‌هایشان را باز کنند و واقعیت های جامعه را از داخل کشور بشنوند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران حرم است و برای آن رفراندومی برگزار شده که در هیچ انقلابی سابقه نداشته است و این انقلاب ادامه مکتب عاشورایی امام حسین(علیه‌السلام) است و تاریخ فراموش نخواهد کرد که اگر 1400 سال پیش رفراندوم برگزار می‌شد، امروز همه مسلمانان شیعه بودند،‌ البته که رفراندوم غدیر را فراموش کردند.

عرب صادق ادامه داد: برای هجوم به خانه حضرت زهرای مرضیه (سلام‌الله علیها) و آتش زدن درب خانه او باید رفراندوم برگزار می‌شد و نه امروز، برای غصب فدک دختر پیامبر باید رفراندوم برگزار می‌شد و نه امروز، برای خانه نشینی علی(علیه‌اسلام) امیر به حق مومنان باید رفراندوم برگزار می‌شد و نه امروز، تاریخ آکنده از حق‌کشی‌های مدعیان امروز رفراندوم است و سکوت امروز ما به امر مولایمان است و گرنه حرف بسیار است.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: هرساله چندین بار رفراندوم در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد، فقط کافی است چشم‌هایشان را باز کنند و راهپیمایی‌های میلیونی 22 بهمن، 13 آبان و مناسبت‌های سیاسی مشابه را ببینند یا تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ببینند.

وی تصریح کرد: اصلاحات و رفراندوم رمز فریب مردم است و هیچ حکومتی در دنیا قانون اساسی خود را به رأی مردم نگذاشته است مگر انقلاب اسلامی ایران که آن هم بعد از انقلاب اصل سیستم را به رأی مردم گذاشته است و قانون اساسی که توسط نمایندگان ملت نوشته شد را به رأی خود مردم گذاشت، اصلاح‌طلبان حتی یک نظام حاکمیتی مشابه را مثال بزنند، و مشابهی نخواهند یافت چرا که سیستم‌های حاکمیت غرب یا با کودتا آمدند یا با جنگ و یا با شبه انقلاب آمده‌اند.

مهدی عرب صادق گفت: امروز دغدغه تجزیه‌طلبان اتحاد کرد، لر، بلوچ، فارس، عرب و آذری است و امروز ید واحد امت اسلام در ایران نگران مردم مظلوم در غرب است که در سرنوشت و قانون اساسی خود هیچ نقشی نداشتند و حتی مردم در برخی کشورها مثل انگلیس هیچ قانون اساسی ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول