اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین تمرین تیم ملی در تهران با حضور نماینده مجلس/ کی‌روش درس پرتاب اوت داد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران یک مهمان ویژه داشت.

آخرین تمرین تیم ملی در تهران با حضور نماینده مجلس/ کی‌روش درس پرتاب اوت داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به قطر از ساعت ۱۰ امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* کارلوس کی‌روش که در ساعت ابتدایی تمرین روز گذشته غایب بود، امروز زودتر از بازیکنان به محل تمرین آمد و همراه با دستیارانش به چیدن موانع تمرینی پرداخت.

* بازیکنان تیم ملی پس از حضور در ساختمان پک راس ساعت ۱۰:۱۰ به زمین آمدند و زیر نظر ریکاردو سیلوا به گرم کردن بدن هایشان مشغول شدند.

* محمد مهدی فروردین(رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی)، مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده(نواب  رئیس فدراسیون)، طهمورث حیدری، احسان اصولی و خداداد افشاریان(اعضای هیات رئیسه فدراسیون) هم در این تمرین حضور داشتند.

* در زمان گفت و گوی کی‌روش با رسانه‌ها، بازیکنان تیم اصلی از نفرات جوان جدا شده و به صورت چهار به چهار با استفاده از دروازه‌های کوچک، فوتبال درون تیمی بازی کردند.

* در ادامه استارت‌های انفجاری در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* فوتبال درون تیمی ۹ به ۹ بین تیم اصلی و بازیکنان جوان در نیمی از زمین بخش بعدی تمرین بود که در این بخش حسینی، نیازمند و بیرانوند به تناوب جای خود را درون دروازه دو تیم تغییر می‌دادند. مرتضی پورعلی گنجی و شجاع خلیل‌زاده نیز جای خود را در مرکز خط دفاع و خط حمله عوض  می‌کردند.

* پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از شروع تمرین، اعضای تیم ملی نوجوانان هم وارد زمین شماره دو شدند.

* کارلوس کی روش در بخشی از فوتبال درون تیمی با قطع کردن بازی با صدای بلندی از ابولفضل جلالی خواست تحرک بیشتری در سمت چپ زمین داشته باشد و بیشتر به وحید امیری کمک کند.

* همچنین سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازیکنان تذکر داد برای تیم بازی کنید، برای خودتان بازی نکنید و البته از آن‌ها خواست به جای نگاه کردن یک نقطه قبل از ارسال پاس تمام نقاط زمین را ببینند.

* یکی از نکات جالب تمرین امروز این بود که کی‌روش تصمیم گرفت نحوه صحیح پرتاب اوت و جاگیری بازیکنان در زمان ارسال توپ را در صحنه ای از فوتبال درون تیمی به شاگردانش آموزش بدهد.

* برخلاف اعلام قبلی مبنی بر پوشش خبری رسانه ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین، خبرنگاران و عکاسان با مجوز کی‌روش تا پایان در تمرین امروز حضور داشتند.

* در پایان این بازی درون تیمی که با تک گل شجاع خلیل زاده یک بر صفر به سود تیم اصلی تمام شد، کی‌روش از بازیکنان خواست مانند دیدارهای رسمی در پایان بازی همدیگر را در آغوش گرفته و با یکدیگر خوش و بش کنند.

* پس از اتمام تمرین بازیکنان با اعضای هیات رئیسه خوش و بش کرده و برخی بازیکنان تیم اصلی با نفرات تیم نوجوانان، فروردین و اعضای هیات رئیسه عکس یادگاری گرفتند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول