اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

درخشش تیم والیبال بانوان قزوین در لیگ دسته اول کشور

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین از چهار برد و یک باخت تیم والیبال بانوان این استان در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان در تبریز و صعود به مرحله بعدی خبر داد.

درخشش تیم والیبال بانوان قزوین در لیگ دسته اول کشور

فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک قهرمانی کشور  تیم والیبال بانوان استان قزوین با سه تیم از آذربایجان شرقی و دو تیم از استان البرز هم گروه بود و پنج بازی انجام داد.

وی در خصوص نتایج بازی های تیم بخشنده موتور(باشگاه قهرمانی) قزوین بیان کرد: تیم آوین البرز توانست با کسب امتیاز 3 بر یک و شکست تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی)، برد را از آن خودش کند.

وی افزود: سپس در ادامه بازی ها، تیم والیبال بانوان موتور قزوین(قهرمانی) سه بر یک تیم درین البرز را شکست داد و توانست با کسب سه بر هیچ، بر تیم پرواز تبریز غلبه کند و برد شیرین را نصیب خود کند.

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین ادامه داد: همچنین تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی) با کسب 3 امتیاز تیم منافی تبریز را مغلوب کرد و تیم آریا ترکان مراغه هم امتیازی کسب نکرد و با 3 امتیاز تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی) قزوین شکست خورد.

غفوری اضافه کرد: تیم بخشنده موتور قزوین در رده دوم گروه B به دور بعدی راه یافت که اواخر آبان ماه مسابقات در استان البرز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم والیبال بانوان استان قزوین در حال حاضر در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد و اعضای تیم کاملا بومی و از 17 تا 21 سال هستند و تیم آینده داری محسوب می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول