اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف: مسئولین دانشگاه در برخورد با برهم زنندگان آرامش کفایت لازم را نداشتند

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف عنوان کرد: هیئت رئیسه‌ دانشگاه در برخورد با اساتید و دانشجویان برهم زننده آرامش دانشگاه کفایت، صراحت و ثبات لازم را نداشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف: مسئولین دانشگاه در برخورد با برهم زنندگان آرامش کفایت لازم را نداشتند

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با صدور بیانیه ای عنوان کرد: هیئت رئیسه‌ دانشگاه در برخورد با اساتید و دانشجویان برهم زننده آرامش دانشگاه کفایت، صراحت و ثبات لازم را نداشت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اتفاقاتی که در دانشگاه صورت گرفت ماحصل چند هفته سکوت، چشم‌پوشی بر نقض قوانین و مدارای بی‌منطق با افرادی بود که در طی روزها و هفته‌های گذشته در دانشگاه شریف هرآنقدر که میخواستند، فحاشی و توهین کردند ولی در برابر آنها سکوت شد و دانشگاه هم قدم محکمی در مقابله با آنان برنداشت.

بسیج دانشجویی شریف در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است: دانشگاه صنعتی شریف به همت وجود هیئت رئیسه‌ی ناتوان، برخی اساتید و عده‌ای جماعت دانشجونمای فحاش -نه معترض- مدام در پی ثبت روزهای تلخ زیادی است. روزهایی که گویا عادی و تکرار می‌شوند اما بنا نیست جلوی آن گرفته شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: بخشی از نتیجه‌ی این بی‌ثباتی و ناتوانی را در اتفاقات این روزها، خاصه سه‌شنبه‌ی ابتذال دیدیم؛ عدم ثبات و صراحتی که به گفته‌ی مسئولین دانشگاه منجر به آن شده دانشجویی که سابقا ممنوع الورود بوده و به واسطه‌ی تعهد خودش یا ضمانت اساتید ممنوع‌الورودی‌اش برداشته شده اما در تجمع وقیحانه‌تر سه‌شنبه حضور پررنگ‌تری پیدا می‌کند.

همچنین در بخش دیگری از بیانیه آمده است: لازم است هیئت رئیسه دانشگاه نیز باید در برخورد با رویه‌ی ابتذال-فحاشی-خشونت ثبات و صراحت داشته باشد و به اقدامات حداقلی مانند ممنوع‌الورودی نیز بسنده نکند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول