اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای لرستان

با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا بعدازظهر پنجشنبه هواشناسی برای لرستان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پی ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان اداره کل هواشناسی استان با صدور هشداری از احتمال آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد و ریزش کوه خبر داد.

در  پیام هشدار سطح نارنجی هواشناسی آمده است؛ با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا بعدازظهر پنجشنبه شاهد بارش در سطح استان هستیم.

در این مدت بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این پیام هشدار آمده است؛ جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب در مناطق مستعد، صاعقه، اختلال در تردد جاده‌ای، ریزش و احتمال رانش کوه، خسارت به سازه‌های موقت، تاخیر و احتمال لغو پرواز و آسیب به صنعت کشاورزی از مخاطرات سامانه اخیر است.

از مردم خواسته شده است در این مدت ضمن پرهیز از تردد و اسکان در حاشیه مسیل‌ها، از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، بازگشایی دهانه پل‌ها و آب‌روها‌ اجتناب کرده و احتیاط در سفرهای برون‌شهری، بررسی استحکام سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول