اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فارس من| حضور سخنگوی دولت در دانشگاه‌ها قابل تقدیر است/ مسوولان در میان دانشجویان حضور یافته و به سوالاتشان پاسخ دهند

سردبیر پویش فارس من گفت: باید تشکر کرد از آقای بهادری جهرمی که در اوضاع ملتهب دانشگاه ها، وارد گود شده و به عنوان یک مقام عالی مسئول بدون واهمه، شدید ترین انتقادها را بشنود و با آرامش خاطر به آن ها پاسخ دهد.

فارس من| حضور سخنگوی دولت در دانشگاه‌ها قابل تقدیر است/ مسوولان در میان دانشجویان حضور یافته و به سوالاتشان پاسخ دهند

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در یکی دوماه اخیر ضد انقلاب و رسانه های ضد ایرانی، تلاش زیادی برای ملتهب نشان دادن دانشگاه های ایران انجام دادند، و بعضی عوامل میدانی‌شان هم با ورود غیر قانونی به دانشگاه‌ها سعی در به سرانجام رساندن این خط رسانه‌های ضد ایرانی داشتند که با هوشیاری عموم جامعه دانشگاهی و حضور بعضی مسئولین در میان دانشجویان، نقشه ضد انقلاب خنثی شد.

از این رو  و در اوایل هجمه های دشمنان علیه دانشگاه های ایران، حضور سخنگوی دولت سیزدهم در بین دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، باب گفت‌وگوی مسوولان و دانشجویان را باز کرد و دانشجویان بدون واسطه توانستند با سخنگوی دولت صحبت کنند.

این حضور در ایجاد یک گفتمانِ گفتگو محور و تعاملی و حاکم شدن فضای آرامش نسبی در دانشگاه ها موثر واقع شد.

در این بین پویش هایی هم برای حمایت از این اقدام سخنگوی دولت با عناوینی مثل( تشکر از بهادری جهرمی بابت حضور شجاعانه در دانشگاه‌ها و تشکر صمیمانه از تلاش‌ها و پاسخ‌گویی‌های دکتر بهادری جهرمی) در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس ایجاد شد و به امضای جمع زیادی از مخاطبان رسید.

سردبیر یکی از این پویش‌ها در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس می‌گوید: واقعا باید تشکر کرد از آقای بهادری جهرمی که در این اوضاع ملتهب دانشگاه‌ها، وارد گود شده و به عنوان یک مسئول بدون واهمه، شدید ترین انتقادها را شنیده و با آرامش خاطر به آن ها پاسخ دهد.

طلبه جوان قمی که این پویش را به ثبت رسانده در ادامه می‌گوید: باید این اقدام دکتر بهادری جهرمی، فتح بابی شود که بقیه مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی وارد دانشگاه‌ها شده و فضا را از تقابل به گفتگو و تعامل تغییر دهند.

در همین راستا شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا  امضای خود را در این موضوع به ثبت برسانید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول