اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فارس من| درخواست ممنوع‌الکاری هنرمندان حامی اغتشاشات

تعدادی از هنرمندان با حمایت از اغتاشات و البته انتشار اخبار دروغ بر آتش اتفاقات اخیر دمیده اند،‌ حال پویشی در سامانه فارس من ثبت شده و درخواست ممنوع‌الکاری این افراد را دارد.

فارس من| درخواست ممنوع‌الکاری هنرمندان حامی اغتشاشات

خبرگزاری فارس-گروه سینما: اتفاقات اخیر و ناآرامی‌های کشور چندی‌است که خاطر مردم ایران را مکدر و روزمره‌های‌شان را دچار اختلال کرده است، اختلالی که عادی نیست و به مذاق ایرانیان خوش نخواهد آمد. در مسیر رسیدن کشور به این ناآرامی و حتی ایجاد شرایط برای جولان تروریست در شاه‌چراغ برخی سلبریتی‌ها تأثیر روشنی داشتند.

انتشار اخبار دروغ، ایجاد جو منفی و حمایت از معاندین کمی از فعالیت‌های نا امنی آفرین این افراد است، حال پویشی در سامانه فارس من ثبت شده و درخواست ممنوع‌الکاری هنرمندان حامی اغتشاشات را دارد. (اینجا بخوانید)

در متن این پویش آمده است: در طی ماه‌های اخیر و با توجه به وضعیت خاص کشور، عده‌ای از بازیگران و هنرمندان معلوم‌الحال با اقدامات، تحرکات و تحریکات خود در فضای مجازی بر آتش اغتشاشات دمیده و با اظهارات اثبات نشده و دروغ‌پراکنی‌های خود، هزینه‌های زیادی را متحمل کشور کرده اند.

با در نظر گرفتن این نکته که این اقدامات آنها مورد استفاده دشمن بوده و در مسموم کردن افکار عمومی نیز تاثیر بسزایی دارد لذا از تمامی ارگان‌های قانون گذار، اجرایی و قضایی انتظار می‌رود نسبت به این اقدامات آنان بدون هیچ گونه مماشات و اغماضی واکنش نشان داده و طبق قانون و بدون هیچ ملاحظه ای با ایشان رفتار شود.

ضمنا به نظر می‌رسد علاوه بر پیگیری قضایی، بهترین نوع تنبیه برای عناصری که همکاری آنان با دشمنان ثابت می‌شود ممنوع الکاری مادام العمر آنان است تا بازیگر یا مجری هزار چهره‌ای که از جیب مردم و بیت‌المال مبالغ میلیاردی دریافت می‌کند و یا خواننده‌ای که از حمایت همین مردم معروف شده و مبالغ هنگفتی به جیب می‌زند و بر علیه همین مردم اقدام می‌کند پاسخ خود را به بهترین وجه ممکن دریافت نمایند.

پایان پیام/ ت 102

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول