اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هواشناسی خراسان رضوی هشدار زرد صادر کرد

مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص بارش‌های رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هواشناسی خراسان رضوی هشدار زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی امروز پنج شنبه در خصوص وقوع رگبار، باران، رعد و برق و تگرگ با احتمال خسارت، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

در اطلاعیه هواشناسی خراسان رضوی آمده است: با ورود سامانه بارش‌زا به استان از صبح امروز پنج شنبه 26 آبان ماه تا اوایل شنبه هفته آینده، این استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که ضمن افزایش وزش باد، با افزایش ابرناکی از اوایل وقت فردا، شاهد وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و تگرگ در بیشتر نقاط استان خواهیم بود.

پیش بینی می شود با ورود این سامانه در نواحی مستعد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی رخ دهد و بیشترین تاثیر این سامانه در مناطق مرکزی و شمالی استان خواهد بود و بیشترین حجم بارش ها طی روز جمعه ۲۷ آبان ماه رخ خواهد داد.

هواشناسی خراسان رضوی ضمن توصیه به عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و همچنین خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی از کشاورزان خواست تا تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات در نظر گرفته شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول