اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سخن مهدی سلحشور با یحیی گل محمدی: شرف برای یک ایرانی، ذاتی است

مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) که از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم به حساب می‌آید، در فضای مجازی نسبت به موضع‌گیری یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران درخصوص دیدار اعضای تیم‌ملی با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

سخن مهدی سلحشور با یحیی گل محمدی: شرف برای یک ایرانی، ذاتی است

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) که از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم به حساب می‌آید، در فضای مجازی نسبت به موضع‌گیری یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران درخصوص دیدار اعضای تیم‌ملی در آستانه جام جهانی با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد. او در پیامی خطاب به گل‌محمدی با هشتگ #ایران_قوی نوشت:

«بنازم شرفِ اون جَوونی که باباش زد توی گوشش اما تا غریبه اومد، وسط دعوا ازش حمایت کنه، سرش داد زد که دعوای من و بابام ربطی به تو نداره، بکش کنار…

شرف ذاتی یه ایرانیه، بی‌شرف نباشیم آقای یحیی گل‌محمدی»

یحیی گل‌محمدی در اینستاگرام خود با انتشار استوری نوشته بود: «برای بازیکنان تیم ملی، این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مظلوم ایران رو به گوش مسئولین برسونن ولی... توی درست معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد»

پیش‌تر نیز پیام مهدی سلحشور به علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بسیار در فضای مجازی چرخید و مورد استقبال و تائید قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول