اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سجادی: کی‌روش از درگیری ذهنی که می‌خواستند برایش درست کنند، موفق بیرون آمد/ رویکرد جدیدی از او می‌بینیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: کی روش زحمات زیادی می‌کشد و در مباحثی هم که خواستند درگیری ذهنی برای او ایجاد کنند، خیلی قاطع پاسخ داد و موفق بیرون آمد.

سجادی: کی‌روش از درگیری ذهنی که می‌خواستند برایش درست کنند، موفق بیرون آمد/ رویکرد جدیدی از او می‌بینیم

مهدی طباطبایی- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی در حاشیه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: کشتی‌های خوب و جذابی در سالن تازه بازسازی شده شهدای هفتم تیر برگزار شد. مدت‌ها بود که بچه‌ها دوست داشتند این کیفیت از کشتی را ببینند. سالن خیلی خوب بازسازی شده بود و دوستان در فدراسیون دست شان درد نکند. در این سال‌ها که بحث کرونا بود، حضور تماشاگران کمرنگ شده بود و حالا این همه جمعیت نادر به نظر می‌رسید و خیلی خوشحال بودند.

وی در مورد بازی‌های ایران در جام جهانی گفت: ان شاءالله بازی‌های خوبی را از تیم ملی ببینیم. پیش بینی خیلی سخت است. تا اینجای کار صمیمانه از کادرفنی و به خصوص کی روش به عنوان سرمربی تیم تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: رویکرد جدیدی را از کی روش می‌بینیم. خیلی رشید در کنار تیم ایستاده و انگار یک مربی ایرانی است. زحمات زیادی می‌کشد و در مباحثی هم که خواستند درگیری ذهنی برای او ایجاد کنند، خیلی قاطع پاسخ داد و موفق بیرون آمد. ما هم از او تشکر می‌کنیم و حمایتش خواهیم کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول