اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فارس من| سردبیر پویش: با ارتقای معیشت مردم ریشه‌های اعتراض خشک می‌شود

سردبیر پویش «با ارتقای معیشت مردم ریشه‌های اعتراض قطع شود» گفت: حاکمیت با ارتقای سطح معیشت مردم و اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان، زمینه اعتراض و به دنبال آن اغتشاش را ریشه کن نموده و با استقرار امنیت روانی و کفایت اقتصادی و کرامت انسانی، فرصت سواستفاده را از دشمنان بگیرد.

فارس من| سردبیر پویش: با ارتقای معیشت مردم ریشه‌های اعتراض خشک می‌شود

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: دشمنان ایران و رسانه‌های ضد ایرانی هر روز با با بهانه‌های واهی سعی در به آشوب کشاندن و تجزیه ایران دارند، روزی به بهانه گرانی بنزین و روزی هم به بهانه فوت یک دختر، فضای کشور را ملتهب کرده و جوانان ایرانی را دعوت به آشوب می‌کنند.

از این رو تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویشی با عنوان (با ارتقای معیشت مردم ریشه‌های اعتراض قطع شود) در سامانه فارس من، به نوعی از نقشه ‌آینده دشمنان ایران پرده برداشته و معتقدند اگر معیشت مردم بهبود پیدا کند دیگر دشمنان از این مسئله نمی‌توانند سواستفاده کنند.

در بیانیه این پویش هم آمده است: «طبق تصریح عموم کارشناسان، مشکلات معیشتی مردم و به ویژه جوانان در دامن زدن به اعتراضات و در پی آن بهانه‌جویی اغتشاش‌گرایان و طرفداران بی بند و باری موثر است لذا مسئولان همه تلاش خود را صرف اشتغالزایی، کاهش تورم و تبعیض نمایند.»

سردبیر این پویش در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: عقلای سیاسی کشور هم اکنون دریافته‌اند که ارتقای سطح معیشت مردم تضمینی بر استمرار گفتمان مترقی مقاومت و بالندگی مردم سالاری دینی بوده و کشور در مسیر ریل گذاری درست قرار می‌گیرد.

استاد دانشگاه شیراز که این پویش را به ثبت رسانده در ادامه می‌گوید: حاکمیت با ارتقای سطح معیشت مردم و اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان، زمینه اعتراض و به دنبال آن اغتشاش را ریشه کن نموده و با استقرار امنیت روانی و کفایت اقتصادی و کرامت انسانی، فرصت سواستفاده را از دشمنان بگیرد.

در پایان شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش سهیم باشید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول