اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

درمان، مهارت آموزی، اشتغال و بازگشت معتادان متجاهر به جامعه در دستور کار قرار دارد

استاندار البرز گفت: جمع آوری، ساماندهی و حمایت از معتادان متجاهر از جمله مطالبات جدی مردم است بنابراین اردوگاه های ماده ۱۶ استان به سرعت در حال بهره برداری و ارائه خدمت هستند.

درمان، مهارت آموزی، اشتغال و بازگشت معتادان متجاهر به جامعه در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز طی بازدیدی میدانی از پروژه‌های عمرانی اجتماعی استان، با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌ها بمنظور رفاه حال مردم صورت گرفت، در جمع اصحاب رسانه، گفت: جمع آوری، ساماندهی و حمایت از معتادان متجاهر از جمله مطالبات جدی مردم است بنابراین اردوگاه های ماده ۱۶ استان به سرعت در حال بهره برداری و ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: اکنون براساس نیاز سنجی‌های صورت گرفته، استان البرز برای بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر و متکدیان پرخطر و... به اردوگاه ماده ۱۶ نیاز دارد.

عبداللهی گفت: طی یک سال تلاش و پیگیری‌های مجدانه در راستای ساماندهی و نگهداری بیش از هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در استان توفیق یافته ایم.

وی افزود: تمامی شهرستان های استان باید به امکان اردوگاه های ماده ۱۶ برای معتادان متجاهر و در کنار ماده ۱۵ جهت بهبود معتادان داوطلب، مجهز شوند.

استاندار البرز گفت: اکنون نیز چند سوله در ماهدشت کرج به مساحت ۴ هزار متر، مکان یابی شده و طی اقدامی جهادی درصدد راه اندازی آن هستیم.

وی افزود: معتادان متجاهر نیز بخشی از این جامعه هستند و باید برای بهبود، مهارت آموزی، اشتغال و بازگشت آنها به آغوش خانواده اقدام و برنامه ریزی کنیم.

عبداللهی در ادامه طی بازدید از اراضی نزدیک به بهشت علی در محدوده جاده ماهدشت_اشتهارد، گفت: در این اراضی نیز امکان ساماندهی بیش از ۸ هزار معتاد متجاهر، متکدیان، کودکان کار و... فراهم خواهد شد، که بدنبال رفع موانع آن هستیم.

در ادامه نیز استاندار البرز از آرامستان بهشت علی در جاده ماهدشت_اشتهارد و روند ساماندهی گلزار شهدای آن، دیدن کرد.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول