اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان اقلید

فرمانده سپاه ناحیه اقلید از برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج به همت پایگاه های مقاومت بسیج و همراهی مردم و نهادهای دولتی و مردمی، در سطح این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان اقلید

 به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علیرضا خدایاری امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تبریک این ایام اظهار داشت: هفته بسیج امسال به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفان، با شعار محوری "بسیج، خدمتگزار مردم ایران" و با اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان اقلید گرامی داشته می شود که از این میان، ۳۰ برنامه به صورت شاخص و محوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج از مردم و همراه و برای مردم است، به نقش و جایگاه این شجره طیبه اشاره کرد و از نقش آفرینی بسیج و بسیجیان در عرصه‌ های مختلف خدمت رسانی به ملت، سخن گفت.

فرمانده سپاه ناحیه اقلید یادآور شد: ویژه برنامه های هفته بسیج متنوع و در قالب ها و عنوان های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، بصیرتی، ورزشی، جهادی، عمرانی، دفاعی، تربیتی، علمی و پژوهشی و...  در سطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می شود.

خدایاری دیدار با امام جمعه، تجمع بزرگ بسیجیان، تجلیل از بسیجیان، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست های آموزشی و بصیرتی، کارگاه های سواد رسانه‌ای و آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از کاسبان محجبه خواهر و منصف برادر، برگزاری جشنواره های بومی محلی، برگزاری یادواره های شهدا، گلباران قبور شهدا، اجرای اردوهای جهادی و... را ازجمله ویژه برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان اقلید برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد بسیج در خدمت به مردم و محرومیت زدایی، از برگزاری اردوهای جهادی در طول سال سخن گفت و عنوان داشت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ یکی از ویژه برنامه های شاخص هفته بسیج امسال در شهرستان اقلید است.
 
وی به نقش آفرینی ۳۳ گروه جهادی شهرستان اقلید در رزمایش فاطمی هفته بسیج اشاره کرد و گفت: این رزمایش با ارائه خدمات جهادی، عمرانی علمی و فناوری، محرومیت زدایی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، فرهنگی و تحصیلی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط محروم شهرستان و... اجرا می شود.

خدایاری بیان کرد: نقش بسیج و مردم بسیجی ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی در صیانت از ارزش‌های والای دینی و ملی غیرقابل انکار است و همواره این همت جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای پاسداری از کشور مایه امنیت، آرامش، همدلی، امید و موفقیت بوده و خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول