اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تعیین تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان تا امشب

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تعیین تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان تا امشب خبر داد.

تعیین تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان تا امشب

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در یک تلاش شبانه‌روزی، در حال صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان است.

وی ادامه داد: مقرر شده است که نهایتا تا ساعت 18 امشب، امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و ترمیم حقوق اقدام کنند.

ستاری‌فرد درباره احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: فعلا برای آبان ماه مقرر شد که حکم «آموزشیار معلم» برای همه معلمان مشمول صادر شود که تا ساعت 14 امروز، 715 هزار حکم رتبه‌بندی و همچنین احکام ترمیم حقوق 900 هزار نفر صادر شده است.

وی با بیان اینکه احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان هم به تدریج صادر می‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله در این ماه، با همکاری سازمان برنامه و بودجه، مزایای رتبه‌بندی و ترمیم حقوق پرداخت می‌شود. 

پایان پیام/ ت 29

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول