اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قهرمان اسبق آسیا: تیم ملی فوتبال متعلق به 85 میلیون ایرانی است/ همه باید ملی‌پوشان را تشویق کنیم

قهرمان اسبق دوومیدانی گفت: تیم ملی فوتبال متعلق به 85 میلیون ایرانی‌ است و همه باید بازیکنان را تشویق کنیم.

قهرمان اسبق آسیا: تیم ملی فوتبال متعلق به 85 میلیون ایرانی است/ همه باید ملی‌پوشان را تشویق کنیم

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط دوومیدانی و ملی پوشان اظهار داشت: فصل مسابقات تمام شده و بچه‌ها در اردوی آماده سازی و بدنسازی هستند. سال آینده مسابقات مهم بازی های آسیایی را پیش رو داریم و باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: برای بازی‌های آسیایی باید امکانات و شرایط خوبی فراهم شود. دوومیدانی برای عملکرد موفق نیاز به بودجه دارد. در سال‌های گذشته توجه آنچنانی نشده و برخی مدیران قبلی فدراسیون نیز این رشته را به قهقرا بردند و برای بازسازی نیاز به زمان است.

* همیشه عاشق تیم ملی بوده‌ام

قهرمان اسبق دوومیدانی ایران و آسیا در مورد شروع کار تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: من خودم همیشه عاشق تیم‌های ملی ورزش کشورمان بوده‌ ام و آن ها را دوست داشته‌ام. با افتخارآفرینی شان کیف کردم و با شکست شان ناراحت. تیم ملی و ورزش جدا از مسائل سیاسی و سیاست و نباید دخالتی در آن صورت بگیرد.

*مگر می‌شود کسی تیم ملی اش را دوست نداشته باشد؟

غیاثی تاکید کرد: ورزش شادی آفرین است و ملی پوشان نیز برای سربلندی این کشور تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و باید تشویق شان کنیم. مگر می‌شود کسی تیم ملی اش را دوست نداشته باشد؟ تیم ملی متعلق به 85 میلیون ایرانی است و برای فرد یا ارگان و سازمان خاصی نیست.

* بازی با انگلیس سخت است

پیشکسوت دوومیدانی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی با انگلیس گفت: بازی بسیار سختی است. انگلیس از مدعیان جام جهانی بوده و حریف دشواری خواهد بود. امیدوارم بچه‌ها با غیرت و تلاش خود نتیجه خوبی کسب کنند.

پایان پیام/ ت 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول