اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ویدیو انگیزشی کی‌روش پس از دیدار با انگلیس/ بازیکنان دشمن ما نیستند

سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به این نکته اشاره کرد که هنوز چیزی تمام نشده و باید برای ادامه رقابت‌ها تلاش کرد.

ویدیو انگیزشی کی‌روش پس از دیدار با انگلیس/ بازیکنان دشمن ما نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بازیکنان دشمن ما نیستند.

در این ویدئو که تصاویری از بازی و ایران و انگلیس پخش می‌شود، راوی می‌گوید: دو راه پیش‌روی ما قرار دارد: برخیزیم یا تسلیم شویم؛ تسلیم نشو و تمرکز داشته باش. تلاش کن. دوباره، دوباره و دوباره!

در ادامه تصاویری از بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ پخش می‌شود که در آن، راوی می‌گوید: من هرگز تسلیم نمی‌شوم.

پس از آن تصاویری از گل مهدی طارمی به انگلیس نمایش داده می‌شود و روای می‌گوید: انگیزه خود را حفظ کن. سرت را بالا بگیر و به شب و تاریکی نگاه نکن. شب را به عنوان یک شروع تازه در نظر بگیر.

متن منتشر شده به شرح زیر است:

«من می‌خواهم کسانی را که بیرون از اینجا هستند و به این فکر می‌کنند که شکست را بپذیرند و تسلیم شوند، ترغیب کنم؛ افرادی که برای سال‌های طولانی دعا و وانمود کرده‌اند که اوضاع را تغییر می‌دهند. تو که درباره پذیرفتن شکست و تسلیم‌شدن فکر می‌کنی، تو دچار فروپاشی شده‌ای.

این برای توست؛ تو در این طوفان هستی،زانو زده‌ای، در سرما هستی و ضعیف شده‌ای و فکر می کنی به آخر خط رسیده‌ای. تو حق انتخاب داری که تسلیم شوی یا ادامه دهی، تسلیم شوی یا برخیزی. تسلیم نشو و تمرکزت را حفظ کن. اگر شکست خوردی، دوباره، دوباره و دوباره تلاش کن. تو فقط یک قدم برداشتی. این سخت است اما ارزش جنگیدن را دارد. ارزش باور داشتن را دارد. ارزش این را دارد تا خود را جمع و جور کنی و مقابل باطن خود بایستی. ارزش این را دارد با تمام توان بجنگی و هیچ وقت تسلیم نشوی.

من عاشق خورشید هستم اما چیزی به دلیل وجود خورشید نمی‌روید. شما به باران هم احتیاج دارید و شما باید در زندگی خود به باران، به عنوان پدیده‌ای بد نگاه نکنید. بزرگترین لحظات من از بهترین لحظات من به وجود نیامده است؛ بزرگترین لحظات من از بزرگترین شکست‌هایم به وجود آمده است چراکه در زمان شکست بوده که من مجبور بودم راهی را برای جایگزینی پیدا کنم. 

من به صورت طبیعی، توانمند نیستم اما این‌طور خواهم شد و تسلیم نخواهم شد. متوقف نشو. در راه رسیدن به رویاهایت تسلیم نشو. با انگیزه بمان. سرت را بالا بگیر و به تلاشت ادامه بده. به حرکت با افتخار خود ادامه بده و بدان اگر برای همه آسان بودف این کار را انجام می دادند. این آسان نخواهد بود اما آن را به دست خواهیم آورد.

زمان‌های سخت خواهند آمد اما آن‌ها نیامده‌اند که بمانند. آن‌ها اماده‌اند تا گذر کنند. نگو من روز بدی داشتم، بگو من باید روز خودم را بسازم. به شب به‌عنوان سیاهی نگاه نکنف به شب به‌عنوان یک شروع تازه نگاه کن.»

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/ ت 28

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول