اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

وعده رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در افتتاح فاز 5از پل آذربایجان عملی شد

اولین روز آذر ماه همراه بود با افتتاح زیرگذر پل آذربایجان ارومیه که عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی حدود 15 روز پیش در بازدیدی که از این پل داشت با تعیین ضرب الاجل از شهرداری و پیمانکار پروژه خواسته بود.

وعده رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در افتتاح فاز 5از پل آذربایجان عملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در حاشیه  افتتاح پل آذربایجان اظهار داشت: دستگاه قضایی هر جایی لازم بداند که ورودش موثر در باز شدن گرهی از مشکلات مردم است ورود خواهد کرد و لحظه‌ای در این خصوص تامل نخواهد کرد.

وی افزود:در پروژه پل آذربایجان هم دستگاه قضایی زمانی که احساس کرد با ورود میتواند رکود ایجاد شده در کار و توقف عملیات اجرایی پروژه موثر در مقام خواهد شد ورود و با چندین بازدید و برگزاری جلسات متعدد دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات صادر که به حمد الله امروز شاهد مرتفع شدن آنها و افتتاح یک فاز از این پروژه بزرگ و مهم هستیم که در حل معضل ترافیک شهر ارومیه بسیار گره گشا خواهد بود.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی تکلیف خود می‌داند که در تمام اموری که مرتبط با حقوق عامه مردم و بیت المال است ورود کند و در این راه هیچ گونه مماشات یا سهل انگاری را نمی پذیرد.

شایان ذکر است شریان زیرگذر پل آذربایجان با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان و جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگان مجلس، معاون عمرانی استاندار، شهردار ارومیه و مسولین استانی و فرماندهان لشگری و انتظامی افتتاح و وارد طرح ترافیک شهری گردید.

 کریمی رئیس شورای شهر ارومیه و مهدیزاده شهردار ارومیه در سخنرانی خود از زحمات و تلاشهای موثر و گره گشای عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و ورود دستگاه قضایی استان را موجب مرتفع شدن مشکلات و موانع و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه دانستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول