اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرداخت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: از ابتدای سال تاکنون 42میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با هدف توانمندسازی آحاد جامعه در مسیر افزایش تولید و اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز عبدالله جوانمرد، مسئول بسیج سازندگی فاروج در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: با توجه به سیاست‌های بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی، افزایش تولید ملی و با هدف حل مشکلات بیکاری از طریق ایجاد اشتغال و کارآفرینی، فقط از ابتدای سال تا کنون ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت شده است.

وی گفت: ۳۰ میلیارد ریال از تسهیلات پرداختی در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله و ۱۲ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات ۱۸ درصد به متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج افزود: این وام ها در عرصه‌های مختلفی نظیر کارگاه تولید نبات، کارگاه های خیاطی، کارگاه تولید قارچ، پرورش زنبور عسل، کارگاه تولید تجیهزات روشنایی و سایر عرصه‌های این چنینی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی پس از پرداخت وام در بازاریابی محصولات و تولیدات این کارگاه ها و افراد در کنار آن ها خواهد بود و با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در حد توان خود کمک حال آن‌ها خواهد بود.

جوانمرد با اشاره به سایر اقدامات بسیج سازندگی بیان کرد: آب رسانی به ۲ روستای احسان آباد و آق چشمه که از روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان هستند با ظرفیت های بسیج سازندگی انجام شده و به لطف خدا مشکلات آب شرب بهداشتی در این روستاها برطرف شده است.

وی افزود: پروژه آب رسانی به روستای ریزه که از دیگر روستاهای محروم شهرستان است آغاز شده که به یاری خدا مشکلات مردم این روستا نیز بزودی بر طرف خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی فاروج گفت: تعمیر ۶ واحد مسکن محرومان و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های کمتر برخوردار بخش کوچک دیگری از سایر اقدامات بسیج سازندگی فاروج در راستای محرومیت زدایی از ابتدای سال تا کنون بوده است.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول