اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروهای مقاومت فلسطین جسد یک صهیونیست را از بیمارستان ربودند

منابع فلسطینی خبر دادند که گروهی از نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری جسد یک صهیونیست را از بیمارستان ربوده‌اند و به‌ازای آن، خواستار تحویل گرفتن پیکر شهدای فلسطینی هستند.

نیروهای مقاومت فلسطین جسد یک صهیونیست را از بیمارستان ربودند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که گروهی از نیروهای مقاومت مستقر در اردوگاه «جنین» (شمال کرانه باختری) جسد یک صهیونیست را ربوده‌اند و به‌ازای تحویل آن به رژیم صهیونیستی خواستار آزادسازی چند اسیر فلسطینی هستند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا با رایزنی با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین جسد را تحویل بگیرند. رسانه‌های عبری، بعدازظهر روز گذشته، در این ارتباط خبر داده بودند که دو صهیونیست در یک تصادف رانندگی به‌شدت مجروح شده‌اند و یکی از آن‌ها با بالگرد به بیمارستان «رامبام» در حیفا و دیگری که «تیران فرو» نام داشته، به بیمارستان «ابن سینا» در جنین منتقل شده است.

رسانه‌های عبری، امروز، خبر دادند که تعدادی افراد مسلح در جنین جسد تیران فرو را ربودند و به‌ازای آزادی آن، خواستار تحویل گرفتن چند اسیر فلسطینی یا دست‌کم تحویل پیکر شهدای فلسطینی هستند.

روزنامه «العربی الجدید» نیز به نقل از چند منبع در کرانه باختری این گزارش را تأیید کرد و در عین حال خبر داد که جسد ساعت نُه شب به وقت محلی از بیمارستان ربوده شده است.

بنابر این گزارش، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز، به منظور ارزیابی وضعیت امنیتی جلساتی را برگزار کرده و در این جلسات مقرر شده است ایست‌های بازرسی «الجمله» و «سالم» در منطقه جنین بسته شوند.

گروه مقاومت «کتائب شهداء الاقصی» در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که جسد تیران فرو را در اختیار دارد و نیروهایش برای مقابله با حمله احتمالی نیروهای رژیم صهیونیستی در حالت آماده‌‌باش به سر می‌برند. این گروه خواستار آزادسازی پیکر تمامی شهدای جنین شده است؛ شهدایی که اجساد آن‌ها در اختیار رژیم صهیونیستی است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول