اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پلیس رژیم صهیونیستی وضعیت فوق العاده اعلام کرد

پلیس رژیم صهیونیستی از هراس وقوع دوباره عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی، در سراسر سرزمین اشغالی حالت فوق العاده اعلام کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی وضعیت فوق العاده اعلام کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که پلیس این رژیم در سراسر سرزمین اشغالی حالت فوق‌العاده اعلام کرده و در خصوص تکرار حملات فلسطینی‌ها هشدار داده است.

اعلام حالت فوق العاده پس از آن صورت می‌گیرد که منابع عبری، صبح امروز، از وقوع دو انفجار در قدس اشغالی و زخمی شدن بیش از ۲۰ صهیونیست و هلاکت نفر دیگر خبر دادند. در پی این انفجار، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی وضعیت دستور برگزاری نشستی فوق‌العاده را صادر کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و رؤسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ‌کننده عملیات‌های پلیس نیز به این جلسه فراخوانده شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در عین حال دو انفجار مذکور در قدس را برنامه‌ریزی‌شده خواندند و تأکید کردند که این عملیات چندجانبه بوده چراکه بعید به نظر می رسد این اقدامات توسط یک نفر به اجرا درآمده باشد.

همزمان شبکه «المیادین»، به نقل از منابعی ویژه گزارش داد که گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. المیادین به نقل از منابع یادشده خبر داد که به دنبال تحولات امروز در قدس اشغالی، گروه‌های مقاومت تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌ای اتخاذ کرده‌اند.

طبق این گزارش، در پی تداوم تحولات در اراضی اشغالی، مقاومت خود را برای «یک تنش بزرگ» که شاید به یک جنگ گسترده ختم شود، آماده می‌کند.

این شبکه لبنانی همچنین اضافه کرد که مقاومت فلسطین یگان‌های ضربت خود را در حالت آماده‌باش قرار داده و برای مقابله با هرگونه شرایط فوق‌العاده آمادگی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول