اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور حداکثری احکام رتبه آموزشیار معلم و ترمیم حقوق فرهنگیان آذربایجان‌شرقی/ احکام بازنشستگان در آذر

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: احکام کارگزینی ترمیم حقوق و رتبه آموزشیار معلم برای اکثریت مطلق معلمان شاغل مشمول رتبه‌بندی، با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کارکنان ذی‌ربط در اداره کل و ادارات مناطق و نواحی استان صادر شده است.

صدور حداکثری احکام رتبه آموزشیار معلم و ترمیم حقوق فرهنگیان آذربایجان‌شرقی/ احکام بازنشستگان در آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا صیادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند صدور احکام رتبه یک، تقریبا برای همه همکاران شاغل مشمول رتبه‌بندی صادر شده و صدور احکام اندک باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد. 

وی اضافه کرد: با توجه به انجام مراحل مختلف تعیین رتبه معلمان در سامانه رتبه‌بندی و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و کارگروه‌های مربوطه و در نهایت هیات‌های  ممیزی امیدواریم طی ماه‌های آینده، رتبه واقعی معلمان استان مشخص شده و احکام کارگزینی مربوطه صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران استان و نواحی و مناطق، عملکرد استان آذربایجان‌شرقی در فرآیند رتبه‌بندی جزو استان‌های پیشتاز است.

صیادی در ادامه افزود: برای همکاران بازنشسته بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، فعلا حکمی صادر نشده و در آذر ماه این مهم نیز میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص همکاران انتقالی موقت و دائم با توجه به نیاز تبادل فایل انتقالی بین مناطق مبدأ و مقصد قسمت اعظم کار انجام شده و در مواردی اندک باقیمانده نیز تلاش می‌شود تا آذرماه این مشکل نیز حل شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: تاریخ صدور احکام از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده و با توجه به پرداخت علی‌الحساب ۹ ماهه  قبلی به حساب همکاران عزیز، سه ماه از مقدار پرداخت شده بابت ماه‌های فروردین - اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۱ از مجموع پرداختی مزایای رتبه‌بندی کسر شده است  و تاریخ  اجرای احکام  ترمیم حقوق نیز از ابتدای مهرماه جاری بوده و معوقات آن نیز همانند رتبه‌بندی اعمال شده است.

وی در توضیحی افزود: پرداخت معوقه احکام ماه‌های قبل  همکاران منتقلی داخل استان در ۶  ماهه اول سال  توسط منطقه مبدأ صورت می‌گیرد.
 
صیادی خاطرنشان کرد: همکاران ذی‌ربط در نواحی و مناطق همچنین اداره‌کل با توجه به مهلت بسیار کم بصورت  شبانه روزی تلاش کردند تا   فرآیند صدور احکام، کنترل  و تنظیم اسناد پرداخت حقوق در اسرع وقت به اتمام برسد که وظیفه خود میدانم از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول