اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صدور حکم اعدام برای یک تروریست داعشی در عراق

دادگاه جنایی عراق یک تروریست داعشی که در حملات علیه نیروهای امنیتی و انفجار دکل‌های برق‌ دست داشت را به اعدام محکوم کرد.

صدور حکم اعدام برای یک تروریست داعشی در عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه جنایی استان نینوا در شمال عراق امروز (پنج‌شنبه) علیه یک تروریست به جرم حضور در گروهک تروریستی داعش حکم اعدام صادر کرد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در بیانیه این دادگاه آمده است که این تروریست در زمان عملیات آزادسازی موصل در کنار تروریست‌ها علیه نیروهای عراقی جنگیده و پس از آن به همراه تعدادی از تروریست‌ها به کوههای «مکحول»، «عدایه» و «بادوش» فرار کرده بود.

طبق این بیانیه، تروریست محکوم به اعدام داعشی همچنین در انفجار دکل‌های برق نیز دست داشت، حوادثی که در تابستان سال گذشته موجی از خاموشی‌ها را در عراق پدید آورد و موجب مشکلات متعددی شد.

این تروریست در جریان یک عملیات پاکسازی و بمباران مخفیگاه وی و دیگر همراهانش به دست نیروهای عراقی دستگیر شده است.

شنبه گذشته نیز «علی الحمدانی» فرمانده تیپ ۱۱ الحشد الشعبی از کشته شدن فردی که اصطلاحاً  «مسئول امور شرعی» داعش خوانده می‌شد در استان دیالی خبر داد.

الحمدانی گفت که پس از یک عملیات گسترده امنیتی در رشته‌ کوه‌های حمرین واقع در شمال شرقی ناحیه العظیم در استان دیالی جسد این عضو بلندپایه داعش که ابوحسن النعیمی نام دارد پیدا شده است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول