اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بسیج در عرصه‌های مختلف باعث سربلندی ایران و عبور از گردنه‌های سخت است

اداره‌کل اطلاعات استان لرستان بمناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد و ضمن گرامیداشت ایام، تاکید نمود: امنیت امروز مرهون تبلور بسیجی و جانفشانی بسیجیان است.

بسیج در عرصه‌های مختلف باعث سربلندی ایران و عبور از گردنه‌های سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،اداره کل اطلاعات لرستان همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج با صدور پیامی، این ایام را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است؛ 

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌بکارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده‌اند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 

بسیج نهادی مقدس است که در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره با جان فشانی و روحیه ایثار، فداکاری و مردم داری باعث سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و عبور از گردنه‌های سخت شده است. 

بی‌شک امنیت امروز جامعه نیز مرهون تبلور روحیه بسیجی و جان فشانی بسیجیانی است که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و پاسداشت خون شهدا و حفاظت از کیان کشور و ناموس ملت از همه چیز خود می‌گذرند و عاشقانه در مسیر شهادت قدم بر می‌دارند. 

در روزها و هفته اخیر نیز بار دیگر دیدیم در شرایطی که دشمنان خبیث و همیشگی ملت ایران جنگ ترکیبی و همه جانبه علیه ملت پر افتخار ما به راه انداخته‌اند، بار دیگر بسیجیان عزیز برای دفاع از امنیت کشورمان همچون ارباب بی‌کفن از جان شیرین خود گذشتند و در راه صیانت و دفاع از اسلام و ایران بدن‌های مطهرشان با سلاح‌های سرد و گرم دشمنان و خودفروشان و خائنین به وطن له شد. 

بسیجیان عزیز و بی‌ادعا در هفته‌های اخیر برای امنیت و آرامش ملت ایران به میدان آمدند و دیدیم که تعدادی از این عزیزان چگونه توسط اغتشاشگران و آشوبگران وطن فروش با بدن‌های برهنه شده مظلومانه به شهادت رسیدند. 

اکنون فرصتیست که بار دیگر گرامی بداریم هفته لشکریان مخلص خدا را و به ارواح مطهر شهدای امنیت دورود می‌فرستیم و با خود و خدای عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس با تأسی از روحیه بسیجی ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های والای آن باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول