اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سلبریتی‌های شایعه‌پراکن باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرند

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به ادعاهای کذب برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر گفت: شایعه‌پراکنان در صورتی که در مجامع قضایی یا در یک رسانه عمومی نتوانند حرف خود را اثبات کنند، باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرند.

سلبریتی‌های شایعه‌پراکن باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرند

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد نقش برخی از سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر گفت:‌ اینکه در ابتدای کار برخی افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی‌ها تحت تاثیر فضا و عواطف، موضع گیری کردند و بعضا هم مواضع خود را اصلاح کردند، می‌شد گفت که عامدانه و جهت‌دهی شده نبوده اما الان که دستان دشمنان این مرز و بوم و ریال‌های سعودی و پول‌های خارجی و دست‌های خون‌آلود تجزیه‌طلبان و منافقان در پس‌پرده این اغتشاشات نمایان است، موضع‌گیری‌های اشتباه برخی سلبریتی‌ها نمی‌تواند ناشی از عدم آگاهی آن‌ها باشد.

وی افزود: این مطلب به طور ویژه وقتی بیشتر نمایان می‌شود که می‌بینیم جماعتی از سلبریتی‌ها در حالی که در خارج از کشور هستند، مردم را به اغتشاش و آشوب دعوت می‌کنند و مدام به تحریک عواطف و احساسات مردم می‌پردازند. در همین قضیه اخیر تیم ملی فوتبال دیدیم که برخی از سلبریتی‌های ورزشی و هنری در کمال ناباوری فوتبالیست‌های ما را به خاطر حضور در مسابقات جام جهانی مورد تحقیر و تهدید قراردادند و مردم را به تحریم تیم ملی دعوت کردند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: انسان واقعا باور نمی‌کند که عمق حقد و کینه تا کجا می‌تواند باشد که حتی فوتبال ملی را نیز تحریم کنند و با الفاظ تحریک‌کننده علیه تیم ملی موضع‌گیری نمایند یا حتی در اتفاقاتی که در هریک از شهرها رخ می‌دهد، این‌ها یا بدون اطلاع و یا با اطلاع و به قصد آشوب امواج دروغ و بی پایه را در کشور منتشر می‌کنند و مردم را نیز تحریک می کنند.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که باید شایعه پراکنان در صورتی که در مجامع قضایی یا در یک رسانه عمومی نتوانند حرف خود را اثبات کنند، مورد تعقیب قضایی قرار گیرند. قاطبه مردم از این اغتشاشات خسته شدند و زندگی اجتماعی مردم و روح جوانان و جامعه تحت تاثیر این آشوب‌ها قرار گرفته است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در پایان تصریح کرد: قطعا کسی که بر آتش اغتشاشات بدمد و به تحریک عواطف و احساسات جوانان بپردازد، در پیشگاه ملت مسئول است و باید پاسخگو باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول