اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمادگی ظرفیت‌های بسیج برای کمک به دستگاه‌ها و دولت‌ها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج تمام ظرفیت خود را آماده کرده و با سازمان‌دهی سیال در مجموعه ظرفیت‌های خود این آمادگی را دارد که در هنگام نیاز دستگاه‌ها و دولت‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

آمادگی ظرفیت‌های بسیج برای کمک به دستگاه‌ها  و دولت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز با حضور در صحن علنی شورا، با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه در همه عرصه‌ها بسیج نقش مؤثری داشته است، اظهار کرد: ۲۰ قشر مختلف بسیج به واسطه نقش‌آفرینی و تأثیر در جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: کمک به افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام ملی از جمله وظایف بسیج است؛ بسیج همچنین در حوزه فرهنگی، سیاسی، دفاعی، ورزشی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، مشارکت و همکاری دارد.

فدا در ادامه گفت: مهمترین عنصر بسیج، ایمان و روحیه انقلابی و جهادی است؛ بسیج به عنوان مجموعه‌ای بی‌نظیر در دنیا هیچ چشم‌داشت مادی ندارد و در عرصه اجتماع و مقابله با حوادث سخت حضور فعال دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سند ۱۰ ساله‌ای را تدوین کرده که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است؛ این دو سند، دو برش پنج ساله و هر دوره، برش‌های یک ساله دارد که موارد مطرح شده در قالب ۹ قرارگاه اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تعالی سازمانی بُعد نهادی بسیج باید تقویت شود و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص معنویت و روحیه جهادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فدا با اشاره به ایجاد قرارگاه‌های مختلف درعرصه‌های گوناگون گفت: بسیج در تلاش برای کمک به دولت در راستای تحقق جامعه اسلامی است؛ ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و قطع وابستگی، ایجاد اشتغال و کمک به دولت از دیگر مأموریت‌هایی است که بسیج بر عهده دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: بسیج تمام ظرفیت خود را آماده کرده و با سازمان‌دهی سیال در مجموعه ظرفیت‌های خود این آمادگی را دارد که در هنگام نیاز دستگاه‌ها و دولت‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی همچنین از شورای انقلابی که بلافاصله پس از حادثه شهادت جوانان بسیج و نیروی انتظامی اصفهان در هفته اخیر، وارد عمل شده و میدان محل شهادت را به نام شهدای مدافع امنیت نام‌گذاری کردند، تقدیر کرد.

فدا تأکید کرد: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم نقش و ارتباط مؤثری با مردم دارد و رضایت‌مندی مردم مرتبط با عملکرد این دستگاه است، این نوید را می‌دهم که در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان و همه نواحی و بخش‌ها در ابعاد مختلف آماده انجام هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان هستیم.

پایان پیام/۶۳۰۸۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول