اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی چمران ساوه نیازمند نگاه ویژه است

فرماندار ساوه گفت: توجه به زیرساخت‌های لازم برای صنعتگران در شهرک صنعتی چمران ضروری است تا با فعالیت سرمایه‌گذاران در کنار اشتغال و تولید به خودکفایی لازم برسیم.

تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی چمران  ساوه نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه؛ مهدی الیاسی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شهرک صنعتی چمران ساوه اظهار کرد: تفکر بسیجی، تفکری مردمی و برخاسته از ارزش‌های ملی و دینی است و برای صیانت از امنیت، جان خود را فدا می‌کنند.

وی افزود: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه ضروری و نیاز امروز جامعه است.

فرماندار ساوه بیان کرد: عمده دلیل انتخاب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان، وجود امنیت در کنار پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های لازم است.

الیاسی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های لازم برای صنعتگران در شهرک صنعتی چمران ضروری است تا با فعالیت سرمایه‌گذاران در کنار اشتغال و تولید به خودکفایی لازم برسیم.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی، زمان و مکان نمی‌شناسند و همواره بسیجیان تا پای جان، صیانت از ارزش‌های ملی و دینی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش فارس فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: پیشرفت‌های نظام در زمینه‌های مختلف پس از انقلاب غیرقابل مقایسه با قبل از آن است.

علیرضا مهدی نیز اظهار کرد: خودکفایی و استقلال ایران اسلامی در زمینه‌های متعدد و به‌ویژه علمی پس از انقلاب پوشیده نیست اما دشمنان با سیاه نمایی به دنبال تضعیف اقتدار کشورمان است.

وی با اشاره به این‌که سیاست از دیانت جدا نیست، افزود: هرگز نباید تحت تاثیر رسانه‌های مجازی عوام‌فریبانه آنان، موفقیت‌ها و پیروزی کشورمان و مایه‌ مباهات در جهان را تا دیده بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به این‌که آگاهی مردم ایران اجازه تجزیه‌طلبی نمی‌دهد، افزود: بیگانگان با وعده‌های دروغین، قصد بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را دارند.

در این مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج شهید چمران شهرک صنعتی چمران اهدا شد و کلنگ احداث این پایگاه نیز زده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول