اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کنعانی: اقدامات تخریبی علیه خبرگزاری فارس به خاطر اثرگذاری آن صورت گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور در خبرگزاری فارس در پی حمله سایبری اخیر علیه این رسانه گفت: آنها مرکز اثرگذاری را دیدند. همیشه سنگ اندازی‌ها برای قطار در حال حرکتی است که منشاء اثر است وگرنه اقدام علیه جایی که منشاء اثر نباشد، صورت نمی‌گیرد.

کنعانی: اقدامات تخریبی علیه خبرگزاری فارس به خاطر اثرگذاری آن صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه بعدازظهر امروز (دوشنبه) هفتم آذر ماه با حضور در محل خبرگزاری فارس با پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس و دیگر مدیران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن خداقوت به مجموعه خبرگزاری فارس عنوان کرد: خبرگزاری فارس به عنوان خبرگزاری انقلابی در کار رسانه‌ای، حرفه‌ای عمل کرده است. این خبرگزاری در حوزه رسانه‌ای آنقدر اثرگذار بوده که مشمول تحریم هم شده و در این مدت اقدامات محدودکننده‌ و فضاسازی‌هایی علیه این خبرگزاری صورت گرفت.
کنعانی با اشاره به حمله سایبری اخیر علیه خبرگزاری فارس و اقدامات قبلی علیه این رسانه، اظهار داشت: این نشاندهنده آن است که آنها مرکز اثرگذاری را دیدند و رصد کردند و طبیعتا همیشه سنگ اندازی‌ها برای قطار در حال حرکتی است که منشاء اثر است وگرنه جایی که منشاء اثر نباشد اقدامی علیه آن نیز صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: خبرگزاری فارس در خارج از کشور نیز به عنوان خبرگزاری مورد اهتمام و استناد بوده و اخبار و گزارشات آن اثرگذار بود و در حوزه داخل نیز آنچه می‌بینم این است که این خبرگزاری در قشر علاقه‌مند و انقلابی جامعه مورد وثوق است و اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های آن محل توجه قرار می‌گیرد و جزو خبرگزاری‌هایی است  که در حوزه ادبیات و گفتمان انقلاب و گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جریان سازی می‌کند. 
فلذا اگر به اقدامات تخریبی علیه خبرگزاری فارس متوسل می‌شوند، نشانگر اثرگذاری و فعال بودن خبرگزاری فارس بوده است و آنها جایی را هدف قرار می‌دهند که در آن تاثیرگذاری وجود دارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان در پایان به فشارهای اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران در پی اغتشاشات اخیر نیز اشاره و عنوان کرد: جنگ احزاب علیه ما راه انداختند و همه توان خود را به کار گرفتند که بزعم خودشان تکلیف را یکسره کنند، ولی الان شاهد گسست در بین آنها هستیم. گرچه در سر و صدا علیه ایران در ظاهر مواضع مشترکی دارند ولی بین خودشان انشقاق است. قطعنامه حقوق بشر علیه ایران صادر کردند که سه کشور شر اروپایی پیشقدم هستند و آمریکا شیطان بزرگ در پشت سرشان قرار دارد و طراحی متعلق به آنها و صهیونیست‌هاست و بقیه را با فشار سیاسی و لطایف الحیل همراه کردند. 
کنعانی تاکید کرد: هجوم سنگین و تمام عیار رسانه‌ای دشمن و مواضع متوالی سران آنها علیه جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار نظام است، به گونه‌ای که اکنون تمام توان سیاسی و رسانه‌ای خود را به میدان آورده‌اند، اما به لطف خداوند از این مرحله نیز پیروزمندانه و مقتدرانه عبور خواهیم کرد.

‎پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول