اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکتری از فردا

مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون دکتری از فردا 13 آذرماه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ادامه دارد.

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکتری از فردا

به گزارش گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: درخواست تعدادی از داوطلبانی که از ۲۲ آبان تا ۳ آذر ماه موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ نشده‌اند در شورای سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و مقرر شد به منظور مساعدت به این داوطلبان فرصت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شود.

وی افزود: متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند از روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مروتی با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تأکید کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.

براساس این گزارش، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز Ph.D)) سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول