اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

روایت شکست پی‌درپی فراخوان‌های دشمن با هوشیاری مردم/‌ بازار تهران زنده و پویا است

در ادامه فراخوان‌های تکراری و بی‌اثر دشمن برای تعطیلی بازار، پیگیری‌ها از اتحادیه‌ها و اصناف حاکی از آن است که همه بازاریان بی‌اعتنا به چنین فراخوان‌ها، از صبح امروز به کسب و کار روزانه و عادی خود پرداخته‌اند و بازار با هوشیاری بازاریان، زنده و پویا است.

روایت شکست پی‌درپی فراخوان‌های دشمن با هوشیاری مردم/‌ بازار تهران زنده و پویا است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ادامه فراخوان‌های تکراری خود که به تدریج بی‌اثر و منزجر کننده برای مردم شده است، به تازگی هم برای تعطیلی و اعتصاب سه روزه اصناف در روزهای 14، 15 و 16 آذر‌ فراخوانی صادر کرده‌اند‌ و از صنوف مختلف خواسته‌اند تا طی روزهای یاد شده‌ فعالیت اقتصادی خود را متوقف کنند.

براساس پیگیری‌ها و بررسی‌های فارس، ‌اصناف با بی‌توجهی کامل به فراخوان ضدانقلاب، امروز به فعالیت روزانه خود مشغول هستند و هیچ مانعی برای فعالیت واحدهای صنفی در نقاط مختلف تهران وجود ندارد.

* صنف سراجان امروز در حال کسب و کار‌ در بازار بزرگ تهران‌

در این‌باره، سید محمد موسوی، رئیس اتحادیه سراجان، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، می‌گوید: شنیده شده بود‌ ضدانقلاب برای تعطیلی واحدهای صنفی، فراخوانی داده است، اما ‌بازاریان که به این فراخوان‌ها اعتنایی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ‌صنف سراجان در بازار بزرگ تهران، چهارراه سیروس، منوچهری و سایر نقاط تهران، امروز کاملا فعال هستند و همه واحدهای صنفی به فعالیت روزانه خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتحادیه سراجان بیان داشت: با توجه به بازدیدهایی که امروز از نقاط مختلف بازار داشتیم و اطلاعاتی که کسب کرده‌‌ایم، بقیه صنوف نیز در بازار مانند روزهای قبل فعال هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

* واحدهای صنفی لوازم خانگی همه باز و فعال هستند

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان و  عرضه‌کنندگان لوازم خانگی نیز با تأکید بر اینکه اصناف امروز فعالیت روزانه خود را دارند، به خبرنگار فارس گفت: ‌‌‌فعالیت واحدهای صنفی لوازم خانگی از اولین ساعات صبح امروز آغاز شده است و اگر به آنها اجازه داده شود تا 2 نیمه شب هم حاضر به فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی اظهار داشت: براساس بازدیدهایی که شخصا از خیابان امین حضور و اطراف خیابان جمهوری و همچنین خیابان ولیعصر(عج) داشته‌ام، واحدهای صنفی لوازم  خانگی به صورت 100 درصد باز هستند و هیچ واحد صنفی امروز تعطیل نکرده است.

به گفته پازوکی، باز بودن واحدهای صنفی، درواقع دهن‌کجی به نقشه شوم غربی‌ها و معاندان نظام و فراخوان‌های بی‌مورد آنها است.

وی تصریح کرد: معاندان نظام بدانند، مردم مملکتی که با خون شهدا حفظ شده است را دوست دارند و به هیچ عنوان به خواسته‌های دشمن پاسخ نمی‌دهند.

* فعالیت کامل واحدهای عرضه‌کننده لوازم ورزشی در روز جاری

در ادامه به سراغ ابوالقاسم توسلی نوروزی، رئیس اتحادیه لوازم ورزشی نیز رفتیم و با وی درباره فعالیت این صنف در این روزهای پایتخت گفت‌‌وگو کردیم.

وی با بیان اینکه امروز صنف لوازم ورزشی مانند هر روز فعالیت روزانه خود را دارد، گفت: براساس گزارشی که بازرسان اتحادیه از فعالیت صنف لوازم ورزشی ارائه کرده‌اند، در روز جاری این صنف 100 درصد فعال بوده است و هیچ مشکلی نیز در رابطه با فعالیت آنها وجود نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی بیان داشت: 600 واحد صنفی عرضه‌کننده لوازم ورزشی در خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان فرهنگ تا چهارراه امام خمینی(ره) قرار دارد که همه این واحدهای صنفی امروز فعال بوده‌اند.

وی اظهار داشت: عمده فروشندگان لوازم ورزشی در خیابان ولیعصر(عج) فعالیت دارند، اما براساس گزارش‌ها سایر واحدهای صنفی‌ عرضه‌کننده لوازم ورزشی در سایر نقاط تهران نیز فعال هستند و توجهی به فراخوان تعطیلی نداشته‌اند.

بنابراین گزارش مشاهدات خبرنگار فارس از بازار بزرگ تهران و همچنین مغازه‌ها، اصناف و کسب‌و‌کارها در سطح پایتخت حاکی است همه اصناف بی‌توجه به چنین فراخوان‌هایی، امروز به کسب‌وکار روزانه خود مشغول هستند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول