اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری هفته پژوهش با محوریت «مسأله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان»

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سال ۱۴۰۱ با محوریت «مسأله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

برگزاری هفته پژوهش با محوریت «مسأله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان»

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سال ۱۴۰۱ با محوریت «مسأله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان» برگزار می‌شود، اظهار کرد: قالب‌های آثار ارسال شده برای شرکت علاقه‌مندان در ویژه‌برنامه هفته پژوهش شامل اقدام‌پژوهی، مقاله، رساله و پایان‌نامه، جستارنویسی و مهم‌تر از همه پژوهش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است که روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از برگزیدگان هر بخش به شکل مجازی و حضوری قدردانی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: در برنامه‌ریزی‌ و راهبری فعالیت‌های امسال، تمرکز بر مخاطب‌شناسی و مرکزمحوری بوده و تلاش شده است به فعالیت پژوهش اعضا کانون توجه ویژه‌ای شود. بر همین اساس نشست صمیمی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعضای  پژوهشگر نوجوان برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در موضوع اقدام‌پژوهی نیز اقبال قاسمی‌پویا از سال‌های گذشته با کانون همکاری صمیمانه‌ای داشته‌اند و در شناسایی مسائل حوزه مربیگری به آگاه‌سازی و توانمندسازی همکاران کمک شایانی کرده‌اند. بنابراین یکی از برنامه‌های قابل توجه در این هفته، برنامه تجلیل از پیشکسوت اقدام‌پژوه اقبال قاسمی‌پویا بود.

سجادیان خاطرنشان کرد با توجه به ظرفیت ارزشمندی که در استان‌های مختلف در حوزه علمی وجود دارد، امسال سعی بر این شد تا از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و بر همین اساس همکاری استان‌های فارس، تهران، مازندران، سمنان، خوزستان و کرمانشاه در برنامه ستادی امسال مشهود است.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۱۹ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مسأله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول