اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر ایزدی: رستم قاسمی مرد کارهای بزرگ بود

فرمانده قرارگاه تهدیدات نوین سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رستم قاسمی مرد کارهای بزرگ بود و تصور ما همرزمانش این بود که هر جا برادر قاسمی مسئولیت بگیرد در آنجا یک اتفاقات شگفت‌انگیز و رشد خوب را شاهد خواهیم بود.

سرلشکر ایزدی: رستم قاسمی مرد کارهای بزرگ بود

سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه تهدیدات نوین سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن تسلیت به مناسبت چهلمین روز درگذشت رستم قاسمی درباره خدمات و فعالیت‌های او گفت: سردار پرافتخار اسلام مهندس رستم قاسمی از کسانی بود که خداوند توفیق حضور در صحنه‌های مختلف جهاد را برای او فراهم کرد. 

وی ادامه داد: او از مدیران مبتکر، با جرأت و صادق نظام اسلامی بود. هنگامی که در دوران دفاع مقدس احساس کرد لازم است در این صحنه حضور یابد در آنجا حضور پیدا کرد و خود را به خوبی نشان داد. او از ظرفیت‌ها و قابلیت‌‌های عالی برخوردار بود و این ظرفیت‌ها در صحنه‌های دفاع مقدس استفاده شد. 

فرمانده قرارگاه تهدیدات نوین سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کاملاً معین بود که او در فضای ابتکاری که ما داشتیم می‌تواند نقش‌آفرینی کند. این وضعیت باعث شد تا به مرور در حوزه سازندگی کشور و نیروهای مسلح و جبهه مقاومت نقش ایفا کند. اگر رستم قاسمی در جایی قرار می‌گرفت باید مطمئن می‌بودید که آن کار به خوبی انجام می‌شد. 

سرلشکر ایزدی با اشاره به فعالیت‌های رستم قاسمی به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کرد: او در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان یک رکن مطرح بود. او در فعالیت‌های مختلف به ویژه حوزه انرژی که امروز زمینه‌ساز اقتصاد مقاومتی کشورمان است، نقش بسزایی داشت.

وی افزود: رستم قاسمی به علت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوب در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در وزارتخانه‌های نفت و راه مسئولیت وزارت را برعهده داشت. او در دولت نهم توانست تحریم‌های ظالمانه را دور زده و به اقتصاد کشور کمک کند. او در دولت سیزدهم تلاش‌های خوبی را برای حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها آغاز کرد اما مشکلات بیماری او اجازه نداد این راه پرافتخار را ادامه دهد و به ملکوت اعلی پیوست. 

معاون جنگ‌های نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: آنچه من از ایشان همیشه به خاطر دارم این است که او مرد کارهای بزرگ بود. تصور ما همرزمان ایشان این بود که هر جا برادر قاسمی مسئولیت بگیرد در آنجا یک اتفاقات شگفت‌انگیز و رشد خوب را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول