اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم بازدید از مدرسه حضرت زهرا(س) روستای چهکند گفت: آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است.

آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم بازدید از مدرسه حضرت زهرا(س) روستای چهکند با بیان اینکه هوشیاری و آگاهی دانش‌آموزان می‌تواند به هدف‌گذاری‌هایی منتهی شود که قدرت کشور در آینده را تضمین کند، گفت: خوشحالم که مهمان دختران خوب دهه هشتادی‌ام هستم؛ این خوشحالی به سبب باوری است که نسبت به دختران دهه هشتادی دارم؛ می‌دانم این نسل دختران همت‌های بلند دارند، به کم قانع نیستند و برای این ایده‌آل‌گرایی، برنامه‌ریزی‌های هدفمندی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه آینده‌نگری دهه هشتادی‌ها به کارهای بزرگ برای آینده کشور منتهی خواهد شد، اظهار داشت: بهترین و برترین جایگاه برای ایران قوی با حرکت در مرزهای علم رقم خواهد خورد و این مسیر میتواند به رفع محرومیت و اتفاقات خوب مردمی برای رسیدن به ایران قوی بینجامد.

خزعلی با تأکید بر اینکه زنان نیمی از جامعه هستند اما سازندگان کل جامعه هستند، تصریح کرد: زنان ایران با وجود محدویت‌ها و تحریم‌های بسیار، همیشه تلاش کردند صدای رسای خود را به جهان برسانند؛ به همین دلیل است که دشمنان تحمل زنان ایرانی را در مجامع بین المللی ندارند اما ایمان دارم صدای شما آنقدر رسا و گویا است که می‌تواند به همه جهانیان، واقعیت زن ایرانی، هویت و آرمان‌های بلندش را اعلام کند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اولویت‌های دولت سیزدهم، حذف محرومیت‌های روستاست، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی از همان ابتدا تأکید کرد و در عمل هم اولویت بازدیدها در سفرهای استانی را به روستاها و مناطق محروم اختصاص داد؛ ما نیز در این بازدیدها از نزدیک مشکلات روستاها را احصا و به دنبال  راه‌حل‌های عملی و کاربردی هستیم.

این مسؤول با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه و سالن ورزشی سرپوشیده ویژه دانش‌آموزان دختر چهکند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این سفر با اختصاص تسهیلات مشکلات مدرسه دخترانه چهکند را رفع کنیم؛ اگرچه همیشه بخش مهمی از اعتبارات سفرهای استانی صرف ایجاد مراکز ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و مهارت آموزی بانوان می‌شود.

در ادامه این دیدار معاون رئیس جمهور با حضور در جمع دانش آموزان و معلمان به شنیدن مشکلات و نقطه نظرات مردم و دانش آموزان  روستا و مدرسه پرداخت. 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول