اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جامعه انقلابی شاداب و پرنشاط به مسیرش ادامه می‌دهد/ اجازه ندهیم ایادی دشمن دانشگاه را به خشونت بکشانند

امام جمعه شهرکرد گفت: جامعه انقلابی شاداب و پرنشاط است و برخلاف تلاش دشمن برای القای ناامیدی، سستی و انفعال دارد باانگیزه پیش می‌رود.

جامعه انقلابی شاداب و پرنشاط به مسیرش ادامه می‌دهد/ اجازه ندهیم ایادی دشمن دانشگاه را به خشونت بکشانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: جامعه انقلابی شاداب و پرنشاط است و برخلاف تلاش دشمن برای القای ناامیدی، سستی و انفعال دارد باانگیزه پیش می‌رود تا پرچم اسلام را به مقصد برساند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خستگی در وجود مؤمن راه ندارد، افزود: با امید برای آینده و چشم‌انداز روشنی که در انتظار ماست تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت و افراط‌گری اظهار داشت: فرهنگ اسلام و انقلاب سخت‌گیری با کفار و مهربانی با جامعه اسلامی است، خشونت در این فرهنگ جایی ندارد و رویکرد همواره رأفت و خدمت به مردم بوده و هست.

نکونام اضافه کرد: دشمن سعی دارد جور دیگری جلوه دهد و نظام اسلامی را خشن معرفی کند اما ذات نظام اسلامی رحمت است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح ترور را نماد خشونت دشمن دانست و افزود: مردم نباید تحت تاثیر رسانه‌های حقه‌باز و مکار دشمن حقایق را از یاد ببرند.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را از ضرورت‌های انقلاب برشمرد و گفت: کارهایی انجام شده اما کافی نیست، حق مطلب وقتی ادا می‌شود که ما امروز شاهد برخی مسائل و اتفاقات در دانشگاه نباشیم.

نکونام تاکید کرد: اجازه ندهیم ایادی دشمن دانشگاه را به خشونت بکشانند و این تلاش‌ها باید توسط جامعه دانشگاهی و خود دانشجویان مهار شود.

امام جمعه شهرکرد در خصوص ۲۹ آذر و سالروز شهادت وزیر نفت دولت شهید رجایی عنوان کرد: شهید تندگویان الگوی مقاومت و باور انقلابی است که با وجود شکنجه‌های سخت بعثی‌ها از انقلاب و رهبرش دفاع کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: بازدیدی از طرح‌های آبرسانی داشتیم و متوجه شدیم رسیدن آب به منازل ما چه پشت صحنه سخت و پیچیده‌ای دارد و چه عوامل و زحماتی دخیل است تا ما به راحتی از این نعمت خداوندی بهره ببریم و لذا می‌طلبد در مصرف آن بیشتر صرفه‌جویی شود.

نکونام در پایان دورهمی‌های شب یلدا را از فرهنگ‌های زیبای ایرانی دانست و گفت: این انس و نثار محبت به یکدیگر از دستورات دینی ماست، این فرهنگ ارزشمند را قدر بدانیم.

پایان پیام/
وحدت حوزه و دانشگاه
نظام اسلامی
شهید تندگویان
شب یلدا
فرهنگ اسلامی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول