اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت تحریک نافرجام؛ از ترکیه تا یک روستا در مهدی‌شهر!

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از دستگیری عامل آتش زدن عمدی موتورسیکلت شهروند بسیجی در فولادمحله این شهرستان خبر داد که اذعان می‌کند هم‌محله‌ای‌اش که در ترکیه سکونت دارد، او را به این کار تحریک کرده است.

روایت تحریک نافرجام؛ از ترکیه تا یک روستا در مهدی‌شهر!

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، سرهنگ عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه موتورسیکلت در بخش فولادمحله، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از مأموران انتظامی به‌منظور شناسایی عامل یا عاملان این آتش‌سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش‌سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات میدانی در محل، عامل آتش‌سوزی موتورسیکلت شناسایی شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش‌سوزی از محل متواری شده بود، تلاش برای دستگیری متهم تا پاسی از شب ادامه یافت تا اینکه در کمتر از ۱۲ ساعت تلاش مأموران و کار اطلاعاتی، متهم در حوالی بخش فولادمحله شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

عرب با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس علت و انگیزه آتش‌سوزی را تأثیرپذیری از شبکه‌های معاند در فضای مجازی و به تحریک احدی از هم‌محله‌ای‌های خود که ساکن در کشور ترکیه است، عنوان کرد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول