اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: اغتشاشگران شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان دیکتاتوری است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اغتشاشگران و حامیان اصلی آنها شعار آزادی سر می‌دهند، اما رفتارهای دیکتاتورمآبانه دارند.

نماینده مجلس: اغتشاشگران شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان دیکتاتوری است

فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اغتشاشگران و حامیان اصلی آنها شعار آزادی و دمکراسی سر می‌دهند اما در عمل به شعار خود پایبند نیستند و رفتاری دیکتاتورمآبانه را از خود به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: البته آنها با این روش چهره واقعی خود را بیش از پیش بر همگان آشکار می‌سازند و باعث می‌شوند مردم بیش از گذشته آنها را بشناسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که امروز مردم بهتر از همیشه اغتشاشگران و حامیان آنها را شناخته‌اند و صف خود را از صف آنان جدا کرده‌اند.

رحمانی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران دم از آزادی می‌زنند اما برای کسبه و بازاریان مزاحمت ایجاد می‌کنند تا آنها نتوانند به فعالیت‌شان ادامه دهند و سعی می‌کنند با این کارها این گونه القا کنند که بازار در اعتصاب است.

وی افزود: ماهیت جریان منافق همین دیکتاتوری و عدم پایبندی به شعارهایی است که خودشان سر می‌دهند. می‌گویند دمکراسی اما هیچ نظر مخالف خود را برنمی‌تابند و با آن با شدیدترین برخوردها مقابله می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این رفتارهای جریان نفاق باعث شده تا همان‌طور که گفتم مردم ما بیش از پیش به ماهیت این جریان پی ببرند و صف خود را از آنان جدا سازند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول