اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری سارق حرفه ای احشام با 26 فقره سرقت در دلگان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری سارق 28 ساله حرفه ای احشام و کشف 26 فقره سرقت درشهرستان دلگان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای احشام با 26 فقره سرقت در دلگان

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان دلگان به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود؛ در اجرای این طرح و وقوع چند فقره سرقت احشام، تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان،‌ در راستای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سردار محمد قنبری تصریح کرد؛ با شناسایی متهم و هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد؛ در تحقیقات بعمل آمده، متهم به 26 فقره سرقت احشام اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول