اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بسیجیان با خون خود پشت پرده اغتشاشات را نمایان کردند/نظام اسلامی در برخورد با فساد قاطع است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: بسیجیان در اغتشاشات اخیر با دست خالی به میدان رفتند و شهادت مظلومانه را انتخاب کردند تا دشمن را رسوا کنند، دشمن می‌خواست ایران را خشن نشان دهد، خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا بسیجی‌ها به شهادت برسند اما بسیجیان اثبات کردند که دشمن خشن است نه بسیجیان.

بسیجیان با خون خود پشت پرده اغتشاشات را نمایان کردند/نظام اسلامی در برخورد با فساد قاطع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناطق محروم و امامزادگان سراسر کشور که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: آزمایشی که امروز شاهد آن هستیم در گذشته نیز وجود داشته است، خداوند متعال در آیه 30 سوره یاسین می‌فرماید که همه انبیای الهی بدون استثناء مورد تمسخر و تکذیب قرار گرفته است، این موضوع در مورد ائمه اطهار(ع) نیز صدق می‌کند، بنابراین وجود مخالفت‌ها، شطینت‌ها و انحرافات در جامعه امروز دلیلی بر ضعف و ناتوانی و یا اشتباه بودن روش‌های مدیریت رهبری جامعه نیست بلکه دلیلی بر درستی کار است.

وی اضافه کرد: شاید برخی بگویند که اگر آن کار را می‌کردیم شاید شرایط امروز را در جامعه شاهد نبودیم اما در حقیقت این شیطنت‌های شیاطین همیشه وجود داشته است؛ حوادث و پیچیدگی‌های امروز نشان می‌دهد که خداوند متعال ملت ایران را در جایگاه لایق آزمایش شدن برای رسیدن به نصرت الهی دیده است و این ملت به جاهای سخت رسیده که علامت پیروزی بزرگ است و هر چقدر به قله نزدیک می‌شویم آزمایش‌ها نیز سخت‌تر می‌شود.

*مشکلات اقتصادی نتیجه بی‌توجه به دستورات ولایت است

معاون هماهنگ کننده سپاه منشأ اتفاقات اخیر را مسائل واقعی و غیرواقعی دانست و گفت: امروز ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی از اقشار ضعیف جامعه روبرو هستیم و این یک واقعیت است اما این مشکلات بخاطر بی‌توجهی به دستورات ولایت و اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در سال 88 با یک فتنه بزرگ به دنبال این بود که انقلاب اسلامی را شکست دهد و ایران را به ایادی خود واگذار کند اما موفق نشد به هدف خود برسد و بعد از آن تحریم‌های جدید و بی‌سابقه در تاریخ جهان را علیه ایران اعمال کرد تا مردم ایران نان برای خوردن نداشته باشند و به خیابان‌ها بریزند و این برنامه هم به دعوت شکست خوردگان فتنه 88 انجام شد.

نقدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با آغاز تحریم‌های فلج کننده موضوع تولید داخلی را مورد تاکید قرار داده‌اند، گفت: رهبر انقلاب اسلامی 6 سال است که شعار سال را بر مبانی تولید قرار داده‌اند و تاکید داشته‌اند که مسئله خنثی سازی تحریم‌ها از تلاش برای برداشتن تحریم‌ها مهم تر است اما متاسفانه نسبت به این موضوع به باور لازم نرسیده‌ایم چراکه در انتخابات به فردی رأی داده شد که شعار او مذاکره برای برداشتن تحریم‌ها و گفت‌وگو با آمریکا برای رفع مشکلات اقتصادی بود.

وی ادامه داد: نتیجه تفکرات ما، انتخابات و عملکرد افراد اینگونه شد که مشکلات اقتصادی پیچیده تر شد درحالی‌که رهبر انقلاب اسلامی فرموده بودند که مشکلات اقتصادی با مذاکرات رفع نمی‌شود.

رئیس سابق سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن نتوانسته در تحریم‌های فلج کننده به اهداف خود برسد، گفت: بعد از 12 سال ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها توانسته در عرصه‌های مختلف به پیشرفت برسد، درحالی که امروز کشورهای اروپایی توسط یک کشور فقط در حوزه انرژی تحریم شده‌اند و نتیجه ناتوانی آن‌ها وقتی مشخص می‌شود که مردمان بسیاری به خاطر سرما حتی جان خود را از دست می‌دهند.

*دغدغه‌های اقتصادی هیچ جایی در اتفاقات اخیر ایران نداشت

نقدی گفت: در حرکت‌های اخیر سخنی از مسائل و مشکلات اقتصادی مردم ندیده‌ایم و فقط شعار زن زندگی آزادی مطرح شد، مشکل اقتصادی دغدغه این افراد نیست چراکه افرادی که به دنبال رفع مشکل اقتصادی هستند کف خیابان نمی‌آیند بلکه به دنبال تولید داخل و فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود که دغدغه رهبری است می‌روند.

وی تصریح کرد: مسائل اقتصادی واقعی است و دولت امروز هم به دنبال پیاده‌سازی خط مشی رهبری است و در این راستا نیز برای تولید ملی و اقتصاد برنامه مطلوبی پیش گرفته شده که امیدبخش است.

نقدی با اشاره به اینکه سالانه 400 میلیون دلار موز وارد کشور می‌کنیم اما سیب‌های خود را به بیابان می‌ریزیم، گفت: در حوزه‌های مختلف باید به دنبال کالاهای داخلی باشیم چراکه مصرف داخلی موجب اشتغال‌زایی داخلی و درآمدزایی ملی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای مختلفی که امروز به پیشرفت رسیده‌اند در دورانی سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند و اقتصاد پر قدرت نیازمند تحمل و سختی کشیدن است.

وی با بیان اینکه امروز در شبکه‌های اجتماعی جوانان مختلف شاغل شده‌اند، اظهار کرد: وقتی در شبکه‌های خارجی فعالیت می‌کنیم برای خارجی‌ها شغل ایجاد می‌کنیم اما وقتی در پیام رسان داخلی فعالیت داریم برای جوانان خودمان تولید شغل می‌کنیم.

نقدی از کنارگذاشتن ارز ترجیحی به عنوان یک حرکت بزرگ دولت سیزدهم نام برد و گفت: دارو تلخ است اما دکتر برای مصلحت بیمار آن را تجویز می‌کند درحالی که برخی این دارو را تجویز نمی‌کنند تا دوباره توسط بیمار انتخاب شوند و این دولت نیز همانند یک پزشک درستکار عمل کرد، هر چند می‌دانست گرانی‌هایی به وجود می‌آید اما حذف ارز ترجیحی داروی تلخی بود که باید تجویز می‌شد.

وی با بیان اینکه خانم مهسا امینی با یک مرگ طبیعی فوت کرد، عنوان کرد: ده‌ها نفر از خانم‌هایی که در شبیه این خانم بوده‌اند در آن سالن حضور داشتند اما یکی از آن‌ها بعد از گذشت 90 روز هنوز نگفته که به او کتکی زده شده یا برای اون مشکلی ایجاد شده است، خانم‌های پرستار و کادر درمان هم هیچ آثاری از ضرب و شتم ندیدند و پدر این خانم هم در بیمارستان، نبود اثر ضرب و شتم را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از رؤسای جمهور چند بار پشت تریبون اسم بردند و گفتند که ایران این خانم را کشته است؛ درحالی‌که دموکرات و کوموله بودند که در دهه 60 هزاران نفر را کشتند و هیچ کسی از آن‌ها سخنی نگفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه سالی 50 نفر زن در خیابان‌های آمریکا کشته می‌شوند، گفت: آمرکایی که 3 الی 5 میلیون نفر را در ویتنام کشته است و بمب‌های شیمیایی و خوشه‌ای را بر سر مردم ریخته و هزاران نفر را از بین برده است اکنون دلشان درد آمده که چرا یک خانم در ایران جان خود را از دست داده است!

*دشمنی آمریکا با ایران بخاطر پیشرفت انقلاب است

وی با بیان اینکه دشمنی‌های دشمن بخاطر جابه جایی قدرت در دنیا و پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: بعد از انقلاب اسلامی آمریکا در همه عرصه‌های قدرت رو به افول بوده درحالی که انقلاب اسلامی در این عرصه‌ها درحال پیشرفت است، آمریکا 700 میلیارد دلار هزینه نظامی دارد و این برابر با هزینه نظامی 200 کشور دنیا است اما با این حال در عرصه نظامی مقابل ایران ناتوان شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: جرج بوش زمانی اعلام کرد که جهان باید تکلیف خود را مشخص کند یا با ما است و یا مقابل ما است و بعد افغانستان را اشغال کرد و همه دنیا تسلیم شدند اما یک صدا از حسینیه امام بلند شد که ما با آمریکا نیستیم و این صدا فقط حرف نبود بلکه عمل بود، وقتی که تفنگداران ارتش انگلیس به آب‌های ساحلی ما جزایر ما نزدیک شدند اسیر شدند، پهپاد آمریکا وارد کشور ما شد و ما آن را ساقط کردیم و همه این‌ها نشان می‌دهد که قدرت نظامی آمریکا امروز به چه جایی رسیده است.

وی با بیان اینکه پایگاه عین‌الاسد آمریکا را زدیم و دشمن هیچ غلطی نتوانست بکند، گفت: هر ضربه‌ای زدند ضربه بزرگی را خوردند و دنیا این موضوع را دیده است، امروز اگر کشورهایی در غرب و شرق مقابل آمریکا قد علم کرده‌اند این وضعیت را مدیون انقلاب هستند، انقلاب بشریت را از حلقوم آمریکا بیرون کشید چرا که آمریکا به دنبال دنیای تک قطبی بود اما انقلاب اسلامی بشریت را نجات داد و امروز بشریت آزادی خود را مدیون انقلاب و رهبری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه شکست‌پذیری آمریکا توسط ایران برای جهانیان به اثبات رسیده است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها با قدرت‌های اقتصادی جهان فاصله زیادی داشتند و بسیار جلوتر بودند اما به برکت‌ مقاومت‌های انقلاب اسلامی دیگر کشورها متوجه شدند که می‌توان به آمریکا نه گفت و از او جلو زد.

وی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی ایران را ناتوان، ناکارآمد و ضعیف نشان‌ می‌دهد و از خود یک کشور قدرتمند تصویرسازی می‌کند، دشمن متوسل به تصویرسازی شده و 200 شبکه تلویزیونی و 100 شبکه رادیویی به زبان‌های فارسی تشکیل داده و صبح تا شب درحال تبلیغ علیه نظام اسلامی است، آمریکا رقیبی همانند چین و روسیه دارد و علیه این‌ها شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی محدودی دارد اما علیه ایران یک تهاجم گسترده را دنبال می‌کند چراکه همه جا شکست خورده و فقط به دنبال تهاجم فرهنگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ حرفی قوی‌تر از نظریه ولایت فقیه برای اداره جامعه وجود ندارد، تصریح کرد: چالش آمریکا با ایران این است که ایران یک ایده جدید برای اداره دنیا مطرح می‌کند و در این میدان مکاتب مختلف شکسته خورده و فقط اسلام است که می‌درخشد به همین علت دشمن مجبور است علیه اسلام تهاجم کند.

رئیس سابق سازمان بسیج خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب ریشه‌ای ترین جهاد امروز را امیدبخشی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن بیان کرده‌اند چراکه نسبت به قدرت تبلیغاتی دشمن آگاه بودند؛ اینکه امروز آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها صفحات سلبریتی‌های ایرانی و جهانی را می‌خرند و علیه ایران تبلیغ می‌کنند نشان از هجمه گسترده رسانه‌ای علیه ایران است.

*دستگیری بستگان درجه یک مسئولان ارشد نظام نشان از قاطعیت در برخورد با فساد است

وی با بیان اینکه متاسفانه با تلاش رسانه‌ای دشمن فساد سازمان یافته برای برخی به باور تبدیل شده است، گفت: در زمانی معاون اول رئیس جمهور مملکت زندان شد و از او جریمه گرفتند، برادر رئیس جمهور سابق زندان شد و پول‌ها از او پس گرفته‌ شد، پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم زندان شد اما باز هم می‌گویند با فساد برخورد قاطع نمی‌شود و ایران قانون‌مدار نیست.

نقدی با اشاره به اینکه در جشن هالوین در کره جنوبی بسیاری کشته شدند اما هیچ کسی حرفی نزد، تصریح کرد: با ریخته شدن ساختمان پلاسکو جنجالی در جهان به پا شد که مجبور شدیم یک شبکه از تلویزیون خود را به صورت شبانه‌روزی به این حادثه اختصاص دهیم. یک برج در لندن 6 ماه بعد از پلاسکو سوخت و در آنجا 4 برابر حادثه ایران کشته شدند اما هیچ کسی نگفت انگلیس ناکارآمد است درحالی که در ایران آتش نشان‌ها شهید شدند و در انلگیس مردم عادی بودند که کشته شدند چراکه در ایران اتش‌نشانان به داد مردم رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: در سال 2020 یک میلیون و 390 هزار هکتار از جنگل‌های آمریکا سوخت و 6 هزار و 400 خانه خاکستر شد و سه درصد خاک کالیفرنیا خاکستر شد و 46 روز سوخت اما هیچ رسانه‌ای حرف از ناکارآمدی آمریکا نزد.

وی ادامه داد: بسیجیان در اغتشاشات اخیر با دست خالی به میدان رفتند و شهادت مظلومانه را انتخاب کردند تا دشمن را رسوا کنند چراکه دشمن می‌خواست ایران را خشن نشان دهد، خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا بسیجی‌ها به شهادت برسند اما بسیجیان اثبات کردند که دشمن خشن است نه بسیجیان.

نقدی با بیان اینکه بسیجیان با مظلومیت خود پشت پرده اتفافات اخیر را برای مردم مشخص کردند، گفت: ما هم از مسئولان دستگاه قضایی خواستار هستیم که با عوامل اصلی شهادت بسیجیان با قاطعیت برخورد شود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول